| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Even voorstellen Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op deze website, maar het is niet verplicht. Zet er ook even bij of je zelf ook mod. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Goedendag mede CJ-ers Kijkend naar mijn registratie datum loop/zwerf ik hier nu al 2 jaar rond, dus het wordt wel een keer tijd om me voor te stellen. Ik ben Adrie, 23 jarige masterstudent Bouwfysica aan de faculteit bouwkunde van de Universiteit van Eindhoven. Momenteel ben ik aan het afstuderen bij Philips Research en zit dus vrijwel de hele dag online en ben dan ook frequent bezoeker van de CJ site. Ongeveer 2 jaar geleden ben ik voor het eerst een eigen pc gaan samenstellen (na 3 jaar gebruik te hebben gemaakt van mijn Universiteits laptopje) en heb toen bewust gekozen voor een kast die te modden is, namelijk de welbekende CM stacker. Daar ben ik destijds aan begonnen met een aantal kleinere mods met de codenaam Icecat. Het modden ligt nu echter enigszins stil, aangezien grote mods op mijn studentenkamer nu eenmaal geen plaats hebben. Tip: Plexi schuren op je studentenkamer is niet heel erg bevordelijk voor de stoflaag op de vloer, kasten, boeken maar vooral ook niet voor je laptop en pc die heerlijk te blazen staat op de achtergrond. Een tijdje geleden heb ik nog een klein modje gemaakt van een oude voeding naar een "modulaire" testvoeding. Wat opzich gewoon een leuk klein projectje was wat met beperkte ruimte te doen was. Verder heb ik denk ik wel 10 case ontwerpen her en der op kladjes rondzwerven aangezien het designen wel mogelijk is. Ik hoop in de toekomst, na mijn studie, als er een fatsoenlijke woonruimte met meer dan 1 kamer is gevonden (en mijn vriendin die niet vol dumpt met zooi) Het echte modden op te kunnen pakken al zal het nooit het niveau bereiken wat sommige mods elders op internet te vinden laten zien. Draaibanken, machine werkplaatsen etc heb ik nu eenmaal niet tot mijn beschikking en zal ik ook wel nooit hebben Zoals gezegd liggen er genoeg plannen klaar en het gereedschap verzamelen is ook al gaande sinds ik op kamers ging.Bij vragen hoor ik het wel ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Na Carpento's voorbeeld de HUGE vragenlijst ook maar even ingevuld: Naam: Adrie Woonachtig in: Eindhovuh de gekste...ja, daar woon ik wel, maar Tukker in hard en nieren! Leeftijd: 23 Beroep: Full time student (afstudeer stage) Studie: Bouwfysica Favoriete eten: Lasagna blijft een grote favoriet, daarnaast eet ik eigenlijk zo goed als alles Favoriete drankje: Fanta Favoriete kleur: Groen Favoriete muziek: Metallica is mijn all time favoriet, maar ben eigenlijk helemaal geen metal type. Verder is blues ook een zeer goed genre en verder luister ik eigenlijk alles, van een avondje dansen op trance tot een keer goed genieten van wat klassiek. AMD of Intel: AMD Water of lucht: Lucht Nvidia of ATI: Nvidia, waarom eigenlijk geen flauw idee, klopt ook niet helemaal bij AMD. CRT of TFT: TFT Creative of....: onboard, hoogtijd aan vervanging toe Status: Studentenhuis bewonend en een vriendin die mijn WoW verslaving in bedwang weet te houden ![]() Favoriete land: Nederland Kneus of Womenizer: Average joe Uitgaan: kroegje op zn tijd, avondje stappen op zn tijd. Lekker relax Begraven of cremeren: begraven Saus erop of ernaast: Ernaast Favo mobo merk: Momenteel heb ik een asus, maar dat dat nou mn favoriet is... Favo cdrom merk: Niet interessant Favo VGA plaat merk: MSI Favo HDD merk: WD (37 gig raptortje) Favo geluidskaart merk: onboard, maar mag wel eens iets anders Favo kast: Stacker FTW Favo connector: Jack plug (zou niet zonder mn koptelefoontje kunnen) Lasercutted of standaard fanguard: figuurzaagje met plexi, geweldige mogelijkheden. Favo kast-kleur: Brushed alu (zilver) Favo merk digicam: Canon Favo merk keyboard & muis: Keyboard: Logitec media tobo en G5 laser muis Favo merk stuurwielen: Niet nodig, dus niet aanwezig Favo merk joystick: Logitec Extreme pro 3D Favo merk router: Linksys Favo pc shop: 4launch Favo mod-shop: wat het beste uitkomt Favo merk pc: Zelf samenstellen blijft toch een must Favo papiersoort: Ribbel karton met blauwe strepen en gele stippen Favo merk beeldscherm: Samsung Syncmaster 730BF Favo soort IDE kabel: Rounded Slot-in of tray: slot-in, zou leuk zijn om dat te hebben Favo webradio: 3FM Favo kleur ccfl: Blauw Favo soort fan: 120 mm PCI of AGP: PCI AGP of PCI-e: PCI-e Onboard VGA of kaart: Kaartje natuurlijk Onboard sound of kaart: onboard Onboard LAN of kaart: on-board (werkt kaart eigenlijk uberhaupt beter?) Favo kleur HDD-led: blauw Favo kleur power-led: blauw Favo kleur error-led: rood Favo kleur busy led cdrom: blauw Favo kleur keyboard: Zwart Favo kleur muis: Zwart-grijs-roest m'n G5je Favo soort aan/uit button: Vandal switch Low-budget of duur: A-Merk, betekend vaak ook duur. Wwat staat er op je muismat: Heeel veel zooi zoals papieren boeken, cd's etc. mn bureau is nou eenmaal niet zo netjes Drive gestealth of niet: zou leuk zijn, maar niet bij mn huidige kast HDD-VU meter: yup...niet nuttig, wel grappig Zijraam: met Thundercats logo...echt te vet logo CCFL: blauw Geluidsboxen: Koptelefoon of mn JVC stereo Subwoofer: zie boxen Versterker: zie boxen Favoriete kledingmerk: Pall Mall staat me over het algemeen wel aan. Favoriete OS: Windows XP Pro Geurtje: Axe Pulse Printer: HP 3000 serie iets Hoeveelheid computers: één, is tot nu toe voldoende, wordt misschien wel uitgebreidt binnenkort hoeveelheid laptops: eentje, universiteits issued NEC Router: Linksys 16 poorts Modem: ADSL ding Toetsenbord: Logitec Media Favo merk inkprinter: geen flauw idee Favo merk laserprinter: HP laserjet 1032 (kleuren A3 laser printer, ideaal) Favo ram: Kingston Favo PSU : Antec Favo Waterkoeling : Niet mee bekend Favo vrouw : Vriendin Favo man : M'n vader, zonder deze goede man was ik er namelijk niet geweest Favo gadget : mn Palmpje Favo game : Starcraft, WoW Favo CD : Metallica-And justice for all Favo papier : Notepad, digitaal papier Favo boek : Feist, fantasy genre boeken... Kus of knuffel: eerst knuffel, gevolgd door kus. Gekste plek om iemand ten huwelijk te vragen: nog niet aan begonnen, ga ik ook nog ff mee wachten Computer specs: Mobo: Asus A8N-E Processor: AMD Athlon 64 3700+ (@2900 MHz) RAM: 2 GiG Kingston CL3 PC3200 HDD: 37 Gb WD Raptor + 250 GB Hitachi CD-ROM: nvt DVD-RW: Asus Videokaart: MSI Geforce 7900 GTO Sound: onboard Mods: Window met logo, frontpanel mod, top fanguard Randapparatuur: Scherm: 17" Samsung Syncmaster 730BF Tobo: Logitec Media ding Muis: Logitech G5 laser Stuurtje: nvt Speakers: JVC Cardreader: nvt USB-sticks: Sandisk Cruzer titanium (1Gb) Printer: HP 3000 serie iets GSM: Samsung Z650i Wat een lijst zeg! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Thundercats rocken! Transformers ook trouwens (zie mijn avatar )
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |