| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Eindelijk werkt mijn schermpje ook. Eerst waren er soldeerfoutjes, dus alles los gehaald en opnieuw gesoldeerd. Aangesloten, er weer kwam er niks op te staan Maar toen even een schroevendraaier gepakt en het potmetertje afgesteld, en jawel hoor, daar kwam de informatie al tevoorschijn: Genoeg gepraat, tijd voor plaatjes: Er komen terzijndertijd nog plaatjes aan van als hij ingebouwd is, voorlopig even in mijn normale kast, later in mijn Costum Build Case, maar daar ben ik nu nog druk mee bezig. |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2003 Locatie: Graancirkel Amsterdam
| Noritake GU128x32-311 Grafische VFD. ![]() ![]() Running on LCDInfo. Support van LiquidMP3 is in aantocht (opschieten Zotty!).Zo voorlopig genoeg schermpjes, maarrrr er zullen nog een paar ZEER unieke displays de revue passeren. Stay tuned! /de 311 en T23 VFD's gaan in de verkoop, check Recycle Junkies een dezer dagen. |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Ik denk dat we coorz een link moeten geven naar www.inkoopacties.net :P |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Op verzoek, deze foto's van de Noritake 311 hierboven, maar dan ietsje anders .![]() ![]() http://www.skippari.net/phpBB2/viewtopic.php?t=706 /als iemand mij kan zeggen waar ik zwarte spuitbus (vinyl dye) kan kopen geschikt voor acryl/plexi, laat me weten! |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| Mn 4x20 Char. LCD. draait op de foto LCDSmartie 5.2, maar ik ben intussen over op JALCD. ![]() niet echt spectaculair, maar toch de moeite waard om te posten. het LCD is een standaard Blauw/Wit lcd waarvan de witte led voor de letters vervangen is voor een groene ![]() |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Bij deze de meest bijzondere display die ik bezit (althans werkende, heb nog een hele bijzondere liggen )De Planar 320.240.36 HB Electroluminescent Display, draaiend op een zelfgemaakte SED1335 LCD controller. ![]() ![]() Screens gemaakt in LCDinfo. Hier meer pix. Ik dacht max 2 pix. En ik hou me aan de regels ![]() |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| @ royvuurwerk.tk: we hebben hier een hele mooie ![]() Bijzonder mooi scherm trouwens dat echt wel wat meer pics waard is wat mij betreft .
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
|
| « Leds inbouwen
|
vandal switch » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Show hier je casemod mislukkingen! | the widow maker | Casemod Junkies | 22 | 28-06-2004 11:21 |
| lcd schermpje | peetje | Hardware Junkies | 3 | 18-04-2004 19:15 |
| Show hier je BridgeBuilder bruggen! | the widow maker | Software Junkies | 29 | 15-04-2004 16:19 |
| Show hier je reservoir ! | Li-Unit | Casemod Junkies | 72 | 7-03-2004 13:03 |
| Vriendin of ex vreemdgegaan? Show hier haar foto's | Mr.Stallone | Area 1337 | 12 | 27-08-2003 22:13 |