| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 april 2003 Locatie: Haarlem
| Nou, na al die mooie schermpjes gezien te hbb kan ik natuurlijk niet achter blijven... :P Ik heb een White-Blue 240x128 T6963c LCD... Aangesloten op de PC d.m.v de printerpoort... ![]() tha makeing of.... ![]() Mijn GFX LCD in een custom made alu front... ![]() Het front moet aan de voorkant van mijn pc komen en het Apple logo gaat verlicht worden door een paar RGB led's... (eerst moet er nog een voorkant op mijn case) ![]() Als aansturing gebruik ik LcdStudio omdat je daar gewoon je eigen achtergrondjes kunt maken dmv BMP's en je hebt ook heel veel vrijheid om je eigen dingen op je LCD te toveren... ![]() ![]() De klok in PowerLCD is gewoon de mooiste die ik tot nu toe heb gezien... ![]() Logo's, tijd, winamp info, spectrum analyzers.... je kunt het zo gek niet bedenken en je kunt het op het LCD toveren... Nou, issie liev of niet.. :P
__________________ Met een hamer past alles en met plakband blijft alles zitten... bezoek: ==> WWW.OELOE.TK |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Ik zal mn zielige schermpje ook maar eens in de gallerij der groten zetten ![]()
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| WOW die is wel mooi hoor! Écht extreem mooi! Ik wil nu ook eigenlijk wel een LCD Maar ik ben daar niet technisch genoeg voor ![]()
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Citaat:
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! | |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 juni 2003 Locatie: Graancirkel Amsterdam
| Citaat:
.De kleine 128x32 komt direct van Noritake UK. | |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| En om eerlijk te zijn geldt dat voor beiden. Dus gewoon back ontopic en zoals de topicstarter destijds aangegeven heeft a.u.b. alleen je LCD showen.
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2003 Locatie: Graancirkel Amsterdam
| Nou moe, we gaan vrolijk verder Noritake CU20045SCPB-T23A VFD, 4x20 Character based. Zoals de meeste Noritake's heeft deze 4 brightness levels (software controllable), overdag schitterend scherp. Moet nog wat beter support hebben van LCDInfo, maar dat komt wel goed. BTW check out my l33t ghetto display stand >D ![]() ![]() Powered by LCDInfo. Stay tuned voor NOG meer VFD aktie! En check Recycle Junkies deze week..... |
| | |
|
| « Leds inbouwen
|
vandal switch » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Show hier je casemod mislukkingen! | the widow maker | Casemod Junkies | 22 | 28-06-2004 11:21 |
| lcd schermpje | peetje | Hardware Junkies | 3 | 18-04-2004 19:15 |
| Show hier je BridgeBuilder bruggen! | the widow maker | Software Junkies | 29 | 15-04-2004 16:19 |
| Show hier je reservoir ! | Li-Unit | Casemod Junkies | 72 | 7-03-2004 13:03 |
| Vriendin of ex vreemdgegaan? Show hier haar foto's | Mr.Stallone | Area 1337 | 12 | 27-08-2003 22:13 |