| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 december 2004 Locatie: Barendrecht
| Beste Junkies, Ik heb een blauwe casefan waar maar 1 van de 4 ledjes het doet. Af en toe knippert een 2e ledje maar gaat daarna gewoon weer uit. Alle 4 de ledjes hebben het nooit gedaan, toen ik de fan aanschafde deden er maar 2 het. Ik was weer zo dom om dat ding niet terug te sturen dus nu zit ik er mee opgescheept :P Misschien weet iemand hoe ik die dingen weer kan laten werken? Want iig zijn er nog 2 heel. Greetz...... Cyborg ![]() |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 januari 2005 Locatie: Wageningen
| Tsja, ik denk toch dat elke case junkie een soldeerbout moet hebben of nog sterker elke huishouden zo ding moet hebben. [joke] Misschien is dit een tip :P Pak een aansteker en kaasvet, houd de kaasvet tegen de led en houd er een aansteker bij en waarschijnlijk blijft hij zitten :P [/joke]
__________________ Proud Member of |BEWARE| |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
Eigenlijk ben ik geen Casejunkie. Heb ik te weinig tijd voor :P Ik mod niks, ik koop alleen af en toe spullen voor me PC. Dus een Dremel, No Way Een soldeerbout, No Way ![]() | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Een soldeerbout, hoe kan je zonder Anyway, wat ik zou doen is een nieuwe fan kopen. Als je de leds niet kan solderen, kan je ze ook niet aan de praat krijgen, enkele getto manieren daar gelaten. En een nieuwe fan kopen is daarnaast ook lekker makkelijk .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Oow, hehe ik weet al wat Ik neem dat ding gewoon mee naar school, naar het Techniek-lokaal. Daar zijn soldeerbouten zat. Alleen ff aan die leraar vragen hoe zo'n ding werkt, ik heb geen techniek namelijk. ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| casefan via usb? | Backsmash92 | Elektronica Junkies | 13 | 12-09-2007 20:49 |
| Casefan via waterkoeling aansturen | AVV1 | Elektronica Junkies | 5 | 26-02-2006 21:48 |
| Schuren Casefan | Gekalseendeur | Casemod Junkies | 4 | 1-01-2006 12:49 |
| casefan | Blackwolf | Elektronica Junkies | 15 | 31-08-2005 16:48 |
| CaseFan vraagje mbt Geluid | Marmotje | Casemod Junkies | 6 | 23-02-2005 15:43 |