| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 november 2004
| Ik vond tussen mijn rommel een oude gameboy, en zag direct het LCD in mijn ogen schitteren. Maar voor ik deze "donor" begin te openen, zou deze LCD wel kunnen gemonteerd worden? En, hoe stuur ik heb aan, want, ik denk niet dat hij onderverdeeld is in regels, maar enkel in pixels. En een LCD van een rekenmachine, enkel om het uur of te lezen?? Iemand die dit idee ook al heeft gehad, of nog beter, heeft gedaan?? ![]()
__________________ O ja, hij is terug |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Zelf heb ik ook niet al te veel verstand van LCD's en weet dus niet of dit kan maar het volgende staat in de Elec. FAQ: Citaat:
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2003 Locatie: Graancirkel Amsterdam
| Er dwaalt ergens op het net een artikel rond over de Gameboy LCD aansluiten op de PC. Kan wel maar meen te herrineren dat het weinig indrukwekkend is. Neem liever een LCD/VFD die WEL wordt ondersteund door de grote bekende LCD programma's. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Gameboy LCD aan je pc hangen? | eXistenZ | Elektronica Junkies | 2 | 14-05-2004 12:09 |
| Gameboy | partyboy | Elektronica Junkies | 15 | 16-10-2003 14:58 |