| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Hallow, Ik heb een idee En dat is om een 2de voeding in mijn PeeCeetje te zetten die alleen bedoeld is voor de ccfl's en de Leds in mijn case. Dus als ik die voeding uitzet dan kan ik teminste ook die laserleds uitkrijgen die geen on/off hebben. Ik weet dus dat je je voeding aan kan krijgen door het groene met "een" zwart draadje te verbinden. Alleen mijn vraagje is nu ofdat je die verbinding moet houden, of moet je gewoon 1 pulse geven dan dat hij aanblijft? Dus moet ik weten wat voor knop ik op de front van mijn case moet bouwen. gegroet. ( ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Citaat:
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Omdat ikbest veel laserleds in mijn pc heb zitten die tussen molexen zijn geplaatst die op hun beurt weer iets anders voeden zoals mijn brander bijvoorbeeld. Ik heb bijvoorbeeld op 1 outpud-kabel van mijn voeding een combinatie van bijvoorbeeld licht en een dvd-rom. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Je moet een verbinding hebben tussen de 2 draden zolang de voeding aan staat. Overigens lijkt het mij makkelijker als je gewoon een baybus neemt hiervoor, dan kan je als het moet je lampen ook apart aan en uit schakelen.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #7 (permalink) |
| mjah, maar zoals ik net al zij, zijn er verschillende apparaten die daar ook nog aanhangen, ik wil niet dat als ik straks mijn licht uitzet dat meteen mijn Ata-HDD wegvalt :P En volgens mij zijn er geen baybussen die ledjes kunnen regelen ? @Gizmo: I phear ur skillz ![]() |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
![]()
__________________ Dus... | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Citaat:
| |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Een appart voeding installen, aansluiten en extra kabels wegwerken is veel meer werk dan even een appart kabelboompje voor die LED frutseltjes maken. Volges mij kun je vrij veel LED gebaseerde zooi op een enkel kabelboomje hangen, dat trekt zeer weinig stroom weg. Die apparte kabelboom kun je dan mooi achter een switch hangen voor de noodzakelijke nachtrust!
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| voeding???? | sin³ | Hardware Junkies | 1 | 18-12-2006 18:53 |
| Voeding | loekkie112 | Hardware Junkies | 27 | 2-06-2006 18:03 |
| Voeding :S | SupeS | Casemod Junkies | 2 | 25-08-2005 22:25 |
| Slave voeding tegelijk laten starten met master voeding | KAMIKAZE-FREAK | Elektronica Junkies | 6 | 26-10-2004 18:01 |
| Voeding | bassj | Elektronica Junkies | 16 | 25-10-2003 08:25 |