| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 augustus 2004 Locatie: gent
| Hey, Ik zou graag mijn speakers uit mekaar halen, nl. deze: linkje Ik heb alle vijsjes removed maar het zit iets vast vanboven, heeft iemand deze speakers ook en ook uit elkaar gehaald? Ps. gezocht op site van fabrikant. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| Maak eens een foto van het probleem. Zit er nergens lijm, dat de boel vasthoud. Heb je alles goed losgemaakt, (dus niks vergeten aan schroefje boel). enz... GRTZ
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Misschien zitten ze vast met wat lijm, dat kan ik vanaf hier niet zeggen, dan kan je er met een scheermessje of een heel dun en vlijmscherp mesje onder t randje snijden.. Waardoor de speaker los komt. Note: De geluidskwaliteit van je niewe "boxen" zal nóóit meer het zelfde zijn als je ze in een andere behuizing gooit, vaak omdat de behuizing waar ze standaard in zaten, berekend is om het maximale uit de luidspreker te halen.
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Als je toch een nieuwe behuizing gaat maken zou ik het wel weten en met een hamer oid proberen de lijm of clickvingers los te slaan.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| PC-behuizing uit elkaar halen! | neoN1 | Hardware Junkies | 6 | 4-05-2007 09:10 |
| Hoe fan uit elkaar te halen | ankh | Hardware Junkies | 3 | 26-03-2007 19:52 |
| Chieftec uit elkaar halen | /Slash | Casemod Junkies | 3 | 28-09-2005 09:12 |
| speakers | CraXz | Elektronica Junkies | 8 | 23-03-2005 17:13 |