| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 september 2003 Locatie: Bergum Friesland
| Ik heb 2 voedingen in mijn systeem hangen, tot nu toe hangt het hele pc systeem aan de ene voeding(master), en alle coolers aan de andere(slave). Nu moet ik dus eerst de slave voeding aandoen door middel van de schakelaar van de voeding (heb de ps-on en een ground verbonden) voordat ik dus mijn systeem opstart. Nu is mijn vraag, is het ook mogelijk om de ps-on van de slave voeding te solderen aan de ps-on van de master voeding en een ground van de atx stekker van de slave voeding aan een ground van de master voeding te solderen, zodoende dat wanneer ik mijn systeem opstart door middel van de powerknop in te drukken dat beide voedingen dan opstarten zoals het zou doen als er 1 voeding aan hangt? Of kan dit niet omdat er dan hoge pieken worden getrokken vanaf de voeding oid.... ps: ik heb google al gebruikt |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Volgens mij kan je aan de master-voeding beter een relais hangen dat de PS-on en ground verbind van de slave-voeding. Zo blijven de voedingen gescheiden van elkaar.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Mij lijkt het makkelijkste om gewoon beide ps-on met elkaar te verbinden. Als ik bij een voeding ps-on doorverbind met ground dan doet hij gewoon net zo goed als in een normale situatie, zelfs onder zware belasting. Kwestie van testen en je lijnen in de gaten houden. ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Lekker weg laten zakken naar de catacomben van CJ dus ...
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Apart (oude) voeding starten | stonestrong | Elektronica Junkies | 8 | 20-02-2005 01:55 |
| eheim pomp tegelijk met pc aan en uit laten gaan | tongue_of_colicab | Elektronica Junkies | 8 | 19-12-2004 21:29 |
| Voeding starten | Tha Godfather | Elektronica Junkies | 10 | 7-07-2004 12:19 |
| Hoe voeding op volle belasting laten draaien? | Foxie | Elektronica Junkies | 12 | 3-05-2004 22:43 |
| wc pomp gelijktijdig laten starten met pc? | Foxie | Elektronica Junkies | 24 | 28-12-2003 20:10 |