| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 februari 2003 Locatie: emmen
| ik heb een schematje bedacht om te kijken of het water in mijn waterresevoir niet te hoog of te laag stond alleen dit was of 9 volt en aangezien dat niet in je pc zit zat ik te denk of 12v of 9v uitmaakt of dat er met een weerstand (welke?) het voltage te verlagen is
__________________ m`n site is bijna af met forum :-) www.casenerds.cjb.net mep mee http://www.noobers.com/meppen.php?id=4604 nieuwe casemod 35% |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 februari 2003 Locatie: emmen
| [html] ik heb geprobeerd wat te maken ![]() r1 is een 1k ohm weerstand voor de led r2 is een 100k ohm weerstand c1 is een bc 548 condensator en de draden die van de tekening weg gaan gaan in het resevoir en als het water er tegenaan kkomt geleid het dus enz 9 moet dus 12 v worden
__________________ m`n site is bijna af met forum :-) www.casenerds.cjb.net mep mee http://www.noobers.com/meppen.php?id=4604 nieuwe casemod 35% |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 december 2002 Locatie: Bovenkarspel (legionela Dorp)
| dan gebruik je zeker gewoon kraan water en geen demi anders werkt het nie ;P
__________________ Case Junkie For eternity *&%###&*^%......je moet je PEEP houden ik heb het gehad sterf met een PEEEP aan je PEEEEEP (censored by PO) |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Citaat:
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Kijk ff met de led calculator uit de download sectie. Dan weet je het zeker ![]()
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 januari 2003 Locatie: Wijnjewoude
| Maaaar als je 12 volt op je water zet, dan maakt dit kortsluiting en dat lijkt me de kortsluitingsbeveiliging van je voeding niet zo lekker vinden. Ook is je CPU Blok van metaal en zal dus de hele boel onder stroom komen te staan . Mocht ik mij vergissen, meld het dan |
| | |