| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2004 Locatie: Eext
| Ik heb een vraagje... Ik heb een apparaat van 12 volt wat ik in me pc wil doen. Ik vertel nog niet wat, omdat ik graag me idee orgineel wil houden:P is dat mogelijk om het op het stroomcircuit in mn pc aan te sluiten? want hoeveel volt gaat er eigenlijk door m'n pc heen? en stel dat het circuit niet werkt op 12 volt, moet ik dan een transformator aanschaffen? en kan je zon transformator ook zelf in elkaar knutselen? Alvast Bedankt, Poweruser ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2003 Locatie: Graancirkel Amsterdam
| Tja als we niet mogen weten wat het is en je ook niet weet hoeveel ampere het trekt, dan moet je 'het' maar proberen . Wellicht idee om eerst alles van je PSU te halen en alleen 'het' ding even uit testen. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2004 Locatie: Eext
| Ok dan, ik zou het niet weten, maar hoeveel ampere zou een autoradio trekken met 4x50 watt:P:P:P:P Oops verklapt (lol) maar het was maar een ideetje en aangezien ik nog wel een paar autoboxen heb liggen en daar wel een mooi surround systeempje van kan maken, leek het mij wel een leuke plek voor de radio daar te plaatsen. Nog ff een andere vraag, ik zie dat jij zelf ook je case hebt gemodified en dat is je zeker goed gelukt En op je internet site zie ik dat je host xs4all is, ik heb namelijk ook Xs4all type Fast alleen is het nou gratis om daar bij xs4all die host aan te maken? en zou je me misschien kunnen uitleggen hoe ik die host tot beschikking krijg, en kan ik dan ook met frontpage werken? Poweruser |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Ik heb werkelijk geen idee hoeveel een autoradio trekt. Het moet overigens wel vermeld staan in de manual van die autoradio. Inzake XS4ALL, je weet toch wel dat je bij je account 50MB webspace krijgt he ? De help pagina en de Service Center is all you need om er gebruik van te maken. Frontpage . |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| 200 Watt aan speakervermogen betekend dat je op je 12V rond de 250 watt nodig hebt, en dat kan dus niet op je computervoeding aangesloten worden. Een idee dat zomaar in me opkomt: probeer een accu-lader voor auto-accu's, die zijn 12V.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 maart 2004
| Citaat:
anders koop je zon 550 qtec op marktplaats dan moet ie wel werke | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Citaat:
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. | |
| | |
| | #11 (permalink) | ||
| Citaat:
. | ||
| | |
| | #12 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Kladblok power ! Maar om even weer ontopic te gaan; ik denk niet dat je het met een qtec gaat redden. Misschien dat het met deze wel wil : Enermax 660W EG851AX-VH PSU |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| 250Watt vermogen op 12V? Kan je dan niet een 300(?) Watt AT voeding om-modden in een mooi plexi kastje. En de On/Off switch vlak onder de auto radio bouwen. (Met een plexi randje met een 4000mcd blauwe LED, ofzo :P ) |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Een 300W voeding heeft totaal op de 3.3V, 5V en de 12V iets van 300W. Op de 12V alleen misschien iets rond de 180W aan power.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| vergeet niet dat die waarden pieken aan geven... als je een 300w voeding constant 300w laat leveren dan zal ie niet lang meegaan...
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| chipset voltage verhogen | tvdh | Cooling & OC Junkies | 5 | 15-05-2007 07:41 |
| Vcore voltage error | Aprominax | Hardware Junkies | 1 | 30-09-2006 20:47 |
| CPU voltage | AMD'er | Hardware Junkies | 29 | 14-10-2003 06:12 |
| [vr] ccfl voltage | Elektronica Junkies | 5 | 8-10-2003 10:28 | |