| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 februari 2003
| Ik wil een lcd display inbouwen, maar het zichtbare gedeelte moet 100x 75 mm. zijn. Een geschikt display is de Hitachi LMG7520 RPFC of de Hiatachi 7525RPFF link naar specs van dit display: http://www.tridentdisplays.nl/monolc..._qvga_tab.html Op diverse sites zie ik iets over inverters,voedingen en meer van dat soort dingen. Ik zie door de bomen het bos niet. Ik heb dus hulp nodig o.a.: - Waar te verkrijgen in NL? - Wat heb ik allemaal nodig om het ding te laten werken? (invertors,voeding,seriele kabels enzv) - hoe aan te sluiten? (heb soldeer ervaring dus dat moet lukken). - Welke software gebruiken voor dit display? Het is de bedoeling om systeem info van de pc weer te geven e.d. --Een ander merk display met de scherm maat 100x75 mm is natuurlijk ook welkom.-- Ik heb alle links doorgenomen bovenaan dit topic,maar kom er niet uit. Tanglung. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Ik heb wel een linkje voor je maar de maten zijn iets anders (127X70) http://lcdscherm.dhs.org/ Mischien heb je er wat aan. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Monacor levert die kleine schermpjes via electronica winkels die Velleman producten verkopen. Kijk ff op de website van www.regenboog.net
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Apple Studio Display 21" driver | GBCHEATER | Software Junkies | 2 | 31-03-2007 19:12 |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 17:04 |
| Hitachi tx36d86vc1cab color tft | PR{}X][MUS | Elektronica Junkies | 3 | 26-09-2004 23:04 |