| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 december 2003 Locatie: Hongkong
| Hallo, Ik gebruik om mijn fanspeed te regelen. Nu zou ik die fans willen uitzetten met behulp van een schuifschakelaartje. Die ik nadien in die speedcon bevestig. Coolers zijn de standaard van die Xacer III case. Tt ultra silent fans, bundled in XaserIII chassis 80*80*25mm silent fan Het zijn 2kleine kabeltjes(Rood-Zwart die samen zijn gesmolten met isolatie) die van de speedcon naar de fans gaan. Dikte weet ik niet.... Wat moeten de eigenschappen van deze schakelaar zijn? En hoe sluit ik die juist aan? Kheb er eentje van Conrad maar die winkel bestaat niet in België, dacht ik. ![]() Ik heb 2jaar Electrischiteit gevolgd maar geen praktijk electronica gehad. Dat moest ik het jaar daarop krijgen maar ben andee richting gaan volgen. Sorry voor het misschien onozele vraag die ik aan jullie stel maar ken er dus niet echt veel van.... |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Citaat:
Maargoed, zoveel maakt het niet uit wat voor schakelaartje je gebruikt. der gaat vrij zwakke stroom door een fan dus de meest simpele schakelaartjes zijn ok.
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| En die schakelaar sluit je zo aan: Bij die schakelaar die je daar hebt, moet je de middelste en een van de buitenste pootjes pakken om de fan te schakelen. En conrad verzend geloof ik wel naar België toe, misschien is dat een optie?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |