| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 juli 2003 Locatie: Voorschoten
| Ik heb een tijdje geleden de aan-uit knop van een oude AT voeding eraf geknipt. Nu wil ik er weer 1 opzetten maar ik weet niet welke draden ik hiervoor moet verbinden d.m.v. de schakelaar. Het lijkt me niet dat ik de bruine en blauwe draad moet verbinden want dan maak je volgens mij kortsluiting. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Netspanningsfase -> Bruin -> switch -> Zwart -> Voeding Netspanningnul -> Blauw -> switch -> Wit -> Voeding ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Nee.. één switch met vier pinnetjes.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Bij een AT voeding zitten/zaten die ook nooit volgens mij...
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Ik kan misschien nog zo schakelaar jatten van een at voeding op school Moet je maar ff roepen ![]()
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| Euhm en als we nu de blauw wit rechtstreeks aan elkaar hangen en dus de hele voeding schakelen met het onderbreken van alleen de bruin zwarte.. BTW let erop dat we wel over 220v praten wat er op die schakelaars staat.. dus opgepast.. Wil geen getoaste leden.. Ken de ervaring namelijk dondersgoed.. Toen ik ooit aan zoiets vast greep. :P
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| voeding gebruiken zonder pc | rxr | Elektronica Junkies | 7 | 4-04-2007 13:51 |
| losse voeding aanzetten zonder moederbord | NIGEL | Elektronica Junkies | 10 | 1-10-2006 01:02 |
| Voeding werkend zonder MOBO? | tukkerpride | Elektronica Junkies | 5 | 20-08-2006 19:01 |
| Voeding zonder fan, kan dit | dj_mvandis | Cooling & OC Junkies | 17 | 2-03-2006 18:06 |
| Waterkoeling zonder radiator? zonder reservoir? | Foxie | Cooling & OC Junkies | 18 | 25-12-2003 17:18 |