| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 januari 2004
| Goedemiddag, Hier mijn eerste Topic op CJ, weet niet of ik hier goed zit, maar zal het toch proberen: Het volgende, mn laptop is gesneuveld, via verzekering een nieuwe gekregen, dus dat is het probleem niet, maar heb nu alles los liggen, en het leek mij wel iets om dit scherm te gaan gebruiken voor in, of bij mijn PC, maar goed, zit wel in het computer vak, maar technisch gezien bezit ik niet alle kennis hiervoor, dus is er miss iemand die dit al eerder gedaan heeft, en mij tips kan geven? In ieder geval bedankt . |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003
| ik heb eens een topic gevonden op got hier is hij http://gathering.tweakers.net/forum/...ages/799377/// |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Scherm van mobieltje aansluiten? | Anonnymous! | Elektronica Junkies | 3 | 25-02-2007 10:42 |
| PSOne scherm aansluiten via vga... | snake526 | Elektronica Junkies | 56 | 15-02-2007 00:05 |
| [EL] Toshiba TFT scherm aansluiten | Raven | Elektronica Junkies | 12 | 23-08-2005 19:47 |
| Laptop storing op het scherm | Thadeez | Hardware Junkies | 10 | 9-06-2004 22:54 |
| Krassen in laptop scherm | thewouter | Hardware Junkies | 11 | 28-03-2003 20:34 |