| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| We'll wait fore pics ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Men neme een lompe soldeerbout, men neme wat draadjes, men neme soldeertin, en een beetje geduld, gaat gemakkelijk hoor!
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Harlingen, NW-Friesland
| Zo zie je maar,als je de juiste onderdelen op de juiste manier in de gaatjes prikt en je soldeert het op een fatsoenlijke manier vast, dan is de werking zo goed als gegarandeerd, want de rest heb ik al voor je gedaan Ten minste, als je printmateriaal van mij gebruikt. ![]() Maar voor een eerste keer ziet het soldeerwerk er hier goed uit, dat kan nog wat worden. ![]() |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| En wat zijn nou de totale kosten van dit alles geworden? Exclusief het soldeerstation bedoel ik dan, als het meevalt ga ik het binnen korte tijd ook is proberen! ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| natuurlijk hangt het er een beetje vanaf wat je zelf al in huis hebt maar tussen de 10 en de 15 euro moet het wel lukken dacht ik zo (als alles tenminste in 1 keer goed gaat >/ ). Anders met het onderdelenlijstje van Exter even de Conrad nalopen, dan heb je een wat betere indicatie :P |
| | |
| | #22 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Citaat:
zo dus ![]()
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M | ||
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 januari 2003 Locatie: Chillburg - Nederland
| Mooi soldeerwerk hoor. Ben al effetjes aan het kijken of ik ook een VUmeter ga maken, maar ik zie het nut er elke keer weer niet van in, op een discocase na dan :+. En een ongelooflijk handige tutorial BB, hoewel het wel een klein beetje offtopic is. Maja zal wel mogen hier neem ik aan ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Je bent een echte modder als .................. | Bart_Banaan | Area 1337 | 69 | 21-10-2003 16:55 |