| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| wat wil ie nu zul je wel denken ? ![]() Ik ben al flink wat googlewerk verder en roep nu jullie hulp in voor het volgende, Ik wil graag weten wáár ik li-ion accu's van het type 18650 kan uithalen, het liefst in nederland. Soms wordt het type nr. vooraf gegaan van LIC of CGR, afhankelijk van fabrikant. Varta heeft deze accu onder de noemer 56620 in het assortiment. Ik heb deze nodig om een notebookaccu te repareren. HP Omnibook 6000, Onderdeel nr. HP F2019A Het mag dus ook een leverancier zijn, aangezien ik via de zaak kan bestellen zal dat waarschijnlijk geen probleem zijn.
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| hp kennende tussen de 500 en 700 gok ik Is het trouwens niet mogelijk een accu met dezelfde specificaties te gebruiken ? Beetje modden passen iets kleinere accu's ook wel, of kan dat weer niet ? |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Ik heb op goed geluk een camera accu besteld die Li-Ion was en 7.4V spanning gaf, dit kwam overeen met 2x een celspanning van 3.7V die de gezochte cellen ook zijn. In spanning de accu opengesloopt en er zitten inderdaad (YIPPIE) de juiste cellen in. vier stuks in dit geval, dus ik bestel er nog een en kan m'n notebook accu fijn ré-cellen. Voor het geval mensen met hetzelfde probleem zitten en/of deze cellen nodig hebben, het was een VBL320 Accu t.b.v. een samsung camcorder en er zitten LG cellen in. (overigens was de optie van kleinere cellen idd ook een goed idee !) (koste me € 33,- per accu tegenover € 316,-- voor een nieuwe HP accu)
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Citaat:
klopt die prijs wel degelijk. Er staan op internet ook imitatie accu's te koop voor ongeveer € 150,- incl. BTW ex. verzend. maar deze zijn voorzien van dezelfde accu's, maar van andere (en dat is belangrijk) laad en regelelektronica. Die zit bij deze notebooks nml. in de accu verwerkt en zorgt ervoor dat de accu goed geladen wordt etc. Die imitatieaccu's missen een een hoop elektronica die info aan de notebook terugstuurt over de conditie, vandaar dat ik de originele accu van nieuwe cellen wil voorzien ! Een imitatieaccu slopen was een laatste strohalm waar ik aan gedacht heb, nu scheelt het me weer een paar tientjes extra :P
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| hapering in most wanted. | boyac | Software Junkies | 7 | 1-10-2006 18:18 |
| [WANTED] DVD-player met subs | bundy | Software Junkies | 9 | 27-11-2003 15:40 |
| win XP -> win 95 LAN help wanted!! | kaozz | Software Junkies | 12 | 5-03-2003 16:28 |