| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 oktober 2003
| Heeft er iemand een eenvoudig schematje om een velleman LCD te solderen (16*2 karakters) op google zijn et gelink allemaal ingewikkelde schema's want me = elektronicanoob Mvg google
__________________ Ik ben een beroemd casemodder, ik heb veel fans |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 oktober 2003 Locatie: Assen
| Hier om je het heel makkelijk te maken: http://www.inkoopacties.net/topic/j1gqykj9
__________________ Een arme scholiere en een liefde voor (dure) mod dingen gaan niet samen. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| kijk eens bij tutorials op de frontpage kijk eens in het EL forum waar deze vraag thuis komt en juist die moeilijke schema's (datasheets) heb je nodig welk type scherm heb je? edit: want niet alle schermen zijn hetzelfde, dus wat berserker net liet zien hoeft niet op te gaan voor jouw lcd...
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 oktober 2003 Locatie: Assen
| Citaat:
__________________ Een arme scholiere en een liefde voor (dure) mod dingen gaan niet samen. | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| d'rom, er wordt een datasheet gegeven van 1 speciale lcd, en daar wordt die hele howto op verder uit gebouwd, dus dat gaat waarschijnlijk niet op voor die velleman lcd van zeeba, dus wil jeje type geven zeeba? dan kunnen we je verder helpen..
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 oktober 2003
| Tis nen LCD1602BLC van velleman met 16*2 karakters R/C = 8/160 Tis den eersten keer da ik zo een boeltje ga solderen dus tkan wel redelijk slecht aflopen :P Tot nu toe gaat mijn soldeer kennis niet verder dan 5 ledjes in serie en in parallel solderen :P
__________________ Ik ben een beroemd casemodder, ik heb veel fans |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Move naar elektronica en in de FAQ van dit forum vindt je ook alle info die je nodig hebt. Als je er daarmee niet uitkomt moet je er wellicht niet aan beginnen want veel simpeler is het niet te maken. Succes! http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=148
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Batterij Solderen | Biokipje | Elektronica Junkies | 6 | 28-08-2007 20:44 |
| Voeding solderen. | badje | Elektronica Junkies | 1 | 10-04-2007 20:32 |
| Reakties solderen howto | squid | Elektronica Junkies | 34 | 1-03-2007 23:25 |
| RGB leds solderen | eXistenZ | Elektronica Junkies | 4 | 10-08-2004 21:21 |
| Wie kan er hier SMD solderen? | Freakazoid | Elektronica Junkies | 8 | 1-07-2003 19:55 |