| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| Citaat:
TUUUUUT neeh idd, ik had me black box op me speaker staan (250w woofer) en die stond volluit te knallen, toen heeft me hdd het ook begeven, door de magnetisme alleen al ![]()
__________________ pcatom.be | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 november 2003 Locatie: Assen
| is dit het Max vermogen van de spieker? zoja, oef je je eigenlijk geen zorgen te maken, want het max vermogen krijg je er nooit uit. (je moet altijd kijken naar het RMS vermogen) als je een 100 watt verstekertje erop zet wil het makkelijk. ik zou als ik jou wat wel een 400 watt voeding nemen. bouw er een triplex doosje omheen. klinkt t veel beter, en t houd het magnetische veld weg(wel met een beetje van dat Faraday spul bedekken). verder zou het wel willen denk ik |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Nou zal ik even de knoop doorhakken ???????????? Ik heb dit namellijk al gedaan..... Ik heb een 100 Watt speaker in de zijkant van mijn kast gebouwd alleen de versterker er gewoon los langs gezet.... Dit moet je dus nooit doen, Het geluid van de speaker is kut.. want hij gebruikt je case als klankkast. Mijn hele pc rammelt en trilt... Mijn Hardeschijf is hierdoor kapot getrilt Zelf mijn CPU blokje is van mijn CPU afgetrilt ! ( nog net op tijd kunnen redden )Dus NIET DOEN !!!!! |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Citaat:
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! | |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| Citaat:
| |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Welke 5.1 Speaker set? | Leopard | Area 1337 | 28 | 26-05-2008 14:18 |
| Speaker & Headset switchbox. | Xato | Elektronica Junkies | 7 | 15-12-2004 20:21 |
| Vraagje ivm speaker bedrading | Nillie | Elektronica Junkies | 6 | 1-09-2004 18:27 |
| hoofdtelefoon/speaker switch | Maxxen | Hardware Junkies | 15 | 8-04-2004 01:34 |
| [EL] Speaker / hoofdtelefoon splitter | Mad Sarge | Elektronica Junkies | 3 | 28-10-2003 16:54 |