| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Ik zit hier op een ouwe rammelbak (zonder muis en 640 * 480) en heb alleen maar een seriele aansluiting hier (vrij logisch) en alleen maar PS2 muizen. Daarom m'n vraag: is daar een adaptertje voor te maken? K heb al ff gezocht, maar dat fuckt behoorlijk op bij zo'n reso en alleen maar tobo... daarom post ik um hier ff... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Er zijn gewoon adaptertjes van 3-4 euro in de winkel die een PS/2 muis op een COm poort kunnen aansluiten. Het werkt meestal wel, alleen bij sommige extreem oude crappy computers niet.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| moet je ff de pinouts opzoeken met google heb ik zelf ook ooit gedaan... edit: http://www.zytrax.com/tech/pc/din.htm#logitechps2 ^daar ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Alle adapters op een rijtje ![]() http://www.hardwarebook.net/adapter/index.html Kanttekening: Huidige muizen ondersteunen het RS232 protocol niet meer en zo'n adapter zal in dit geval niet werken. Een serieel muisje kost € 6.50, dus of het de moeite waard is valt maar te bezien...
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Thx, die van jou (lampje) staat de goeie tussen. Hmz, of 't de moeite waard is??? Hoef ik iig niet naar aken te fietsen, en weet ik ook weer hoe ik dat moet doen voor noodgevallen he :P Oh jah, k spaar 6,50.... 2 euro d'rbij en k kan nog een laserled kopen! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Aopen QF50c + Fans, USB -> Serieel kabel | Posse | Recycle Junkies (V&A) | 0 | 26-11-2007 18:50 |
| vga to scart converter | GBCHEATER | Hardware Junkies | 6 | 11-02-2006 18:06 |
| .SB0 Converter | the-system | Software Junkies | 5 | 25-08-2004 22:27 |
| Evil Car converter from hell (HELP!!) | Freakazoid | Elektronica Junkies | 5 | 12-07-2003 07:16 |
| pc-in-auto converter | squid | Elektronica Junkies | 2 | 13-03-2003 21:57 |