| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Yo, ik vroeg me af of er ook een oplaadbare versie van de SL750 / SL14250 batterij was. de SL750 / SL14250 is een 1/2AA 3.6V Lithium Thionyl Chloride batterijtje, en die is dus niet oplaadbaar. ik zoek dus 1 die wel oplaadbaar is. google heb ik al helemaal dood gegooid met vragen. thnx alvast ps, de batterij staat ook wel bekend als de T-04. |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
hij wordt voor een aantal dingen gebruikt, zoals voor bepaalde Apple MAC's die hem hebben als CMOS batterij ook schijnen er GSM's te zijn die die dingen gebruiken, en in de foto industrie worden ze ook gebruik. en dan zijn er nog andere computertoepassingen die er gebruik van maken. btw, SL750 is schijnbaar een merkspecifiek type. is van Sonnenschein Lithium er is ook de T-04, maar ik weet zo gauw niet van welk merk dat is Maxell levert ze ook, maar dan onder het type ER3S | |
| | |
| | #4 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 12 juli 2003 Locatie: lelystad
| Citaat:
de maat van een penlite is toch 50 * 14 mm dus jij moet 25 * 14 toch ? daar heb je wel een 1,2 v 300 mah
__________________ www.fileforum.org/forum3 | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Vervanger Overdose? | Ice T | Overige Events | 2 | 1-02-2005 14:29 |