| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 oktober 2003 Locatie: Ergens achter mijn pc..
| waar kan ik via een site mesh in BELGIE kopen? het moet in belgie zijn, omdat ik anders niet onder rembours kan bestellen, ik heb de zoekfunctie al geraadpleegt maar vind niets |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| PO (Pureoptical) heeft soms een mesh IA lopen op www.inkoopacties.net , daar kan je het bestellen. Misschien dat er eentje nu loopt, moet je even kijken. Een winkel oid kan je wel vergeten, dan moet je minimaal 3 kilometer afnemen voordat het bestelt kan worden.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
ik zou gewoon wat mesh bij hem bestellen ![]() | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Waarschijnlijk na de feestdagen, ik moet eerst nog even balansen @ work en daarna 2 weekjes vakantie, daarna kan ie wel weer. Indien iemand zich beschikbaar wilt stellen als tussenpersoon voor Belgie scheelt dat veel trammelant met belgische betalingen. Afgelopen akties heb ik teveel gedonder gehad met belgische transakties, en heb ik besloten dat ik in een volgende aktie alleen nog maar middels een belgisch sleutelfiguur ga verhandelen.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Winkel belgië => agp graka's | jokkos | Shop Junkies | 8 | 11-01-2007 18:10 |
| MESH | guusgeluk | Shop Junkies | 2 | 15-03-2004 15:22 |
| waar vind ik omschrijvingen van bios piepjes?? | intuliegend | Hardware Junkies | 11 | 30-10-2003 09:25 |