| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 oktober 2003 Locatie: Ergens achter mijn pc..
| ik heb een vraag ivm krimpkousen, als je dit over je kabels wilt trekken, moet je er dan ook alle molexen afdoen, of zit er in de krimpkous een opening,? waardoor ik ze erdoor kan trekken? |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Nee, dat is niet mogelijk Wat jij bedoeld is de kabels 'meshen' dat doe je met kabelmesh. Daarover lopen in het forum verschillende topics, en er is een tutorial over geschreven. De tutorial kan je hier vinden: http://www.casejunkies.com/index.php...0001&hl_id=485 veel succes!
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Inderdaad, meshen is het mooiste. Als je je PC voeding draden gaat omhullen met krimpkous dan word dat niet mooi. Je draden zitten in een bepaalde vorm, omdat ze vaak opgerolt zijn geweest of altijd al krom in je kast zaten. Als je dat gaat omhullen met krimpkous dan word de krimpkous harder na verloop van tijd en worden de draden harder dan ze waren, en het is ook niet mooi. Je ziet namelijk precies waar elke kabel loopt omdat het er behoorlijk strak omheenzit, met mesh is dat wat minder strak, en het is ook veel mooier.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 oktober 2003 Locatie: Ergens achter mijn pc..
| ik ga morgen mesh halen, ik ga het op alle kabels toepassen met uitzondering van de atx kabel, daar heb ik wat schrik van, die ga ik met zwarte tape vastbinden, en daarond een opengesneden mesh ronddoen en dan dichtnaaien ofzo;.. ![]() |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Die ATX-kabel is echt niet zo moeilijk hoor achteraf gezien. Ik vond het ook wel "eng" om aan te beginnen ! maar als je de tutorial goed volgt is het echt goed te doen, het is even rommelen maar als je de eerste twee a drie pennetjes van je connector hebt los gekregen dan zie je opeens het systeem en gaat de rest vrij eenvoudig. Ik ben blij dat ik me er toch eens aan gewaagd heb ![]() |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 oktober 2003
| pas er mee op men neef heeft alles in de fik gestoken met da soldeer ding dus als je daar nog wil solderen ! are das wel isolatie maar kom die was nog iets vergeten en nog gesoldeerd en iets nie goed geisoleerd vlam in de fik ! ![]() |
| | |