| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Post hier al je kleine electro-vragen, zoals "Hoe sluit ik een diode aan" of "maakt het uit als ik dat lampje andersom aansluit", vragen die zelf eigenlijk geen topic waard zijn. Even een paar richtlijnen: -Vermeld duidelijk wat je wilt en hoe je dat wilt, hoe meer info je geeft des te beter we je kunnen helpen. -Een schema is geen overbodige luxe. -Picjes niet groter dan 500x400. -Heb je grotere plaatjes, post die dan als link.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 oktober 2003
| is het mogelijk om in plaats van de genoemde lcd schermen een laptopscherm in te bouwen>? dit kan mij namelijk een heleboel geld schelen. en als dit kan, zijn hier dan oook programmatjes voor om dingen te laten zien op het schermpje? |
| |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Citaat:
Maar over LCD schermen aansluiten ztaat een hele paragraaf in de FAQ hierbovenin het electronica forum. Lees daar eens wat er mogelijk is, en stel dan iets gerichter de vraag. Om kort te zijn: Ja, het is mogelijk, maar het is A) moeilijk of B) duur (250+ euro's)
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M | |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Dezelfde tip dus die je ook in dit topic gekregen hebt: http://www.casejunkies.com/forum/vie...ghlight=#69519 Volgende vraag... ![]()
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| |
| | #5 (permalink) |
| Ik hoop hiermee alle hoe-sluit-ik-een-onbekend-LCD-aan-vragen te beantwoorden: http://www.casejunkies.com/forum/vie...?p=70065#70065
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 juni 2003 Locatie: leiden
| Ha mensen jullie denken mischien wat een stomme vraag ,maar ik vraag het toch Ik heb me PC praktish nu naast me TV staan er zit een meter vanaf ofzo,nu krijg ik als ik me computer aanzet golven over mijn scherm bij sommigen netten.Beinvloed de PC me TV of moet ik een afgeschermenden kabel gaan halen???????????????? Me TV geeft zo ie zo slecht beeld maar als ik me computer aanzet verergerd het. |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Dit heeft te maken met de afscherming, oudere TV's zijn niet afgeschermd waardoor de magnetische velden die in een TV worden opgewekt om je beeld op te bouwen de magnetische velden in je monitor storen waar deze zorgen voor de opbouw van het monitor beeld. Andersom kan dit ook, ligt er maar net aan welke magnetische golven het sterkst zijn. Oplossing: 1. Een metalen geaarde plaat tussen de beeldschermen plaatsen 2. De afstand tot elkaar vergroten Als je meer inzicht in hetgeen wat ik verteld heb wil krijgen is dit artikel best interessant ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 november 2003 Locatie: Purmerend
| hey mensen ik heb alweer een vraag over een ledje ik ben led noob ![]() hoe kan ik zo'n ledje het beste (liefst het makelijkst) aan mijn energie bron sluiten (maakt niet uit welke energie bron je uitlegt als je er maar bij zecht welke ![]() |
| |
| | #10 (permalink) |
| Aan welke energiebron denk je? Stopcontact? Power-LED aansluiting op je mobo? Hier is trouwens de EL FAQ: http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=4120 Wellicht kom je er daarmee zelf uit.
| |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
![]() | |
| |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 november 2003 Locatie: Yes
| ik had een vraagje over een schakelaar ik ben op zoek gegaan naar 2 schakelaars voor mijn reset een power knop nou weet ik niet precies hoe z'n knop werkt kan ik zo een druk knop vervangen door een aan/uit schakelaar? mischien een domme n00b vraag maar ik moet het toch even weten :P |
| |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het "Toon hier je werkplek/slaapplek/computerplek" topic | eXistenZ | Area 1337 | 55 | 13-04-2008 20:04 |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 17:04 |