| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 februari 2003
| Hey all, Ik heb een mooie nieuwe pc kast gefixed... alleen daar zit aan de voorkant een hele strook doorschijnent plastic waar ledjes doorheen te zien zouden moeten zijn. Die led dingen zitten precies ver genoeg uit elkaar voor de leds op een standaard bracket, maar ik wil geen brackets voor mijn ftpserver om je disken daarin slechter koelen als meteen op het metaal geschroeft, en omdat 12 brackets 120 euro minstens gaat kosten. Die ledjes daarentegen is natuurlijk wel geil... dus wie van jullie kan me vertellen welke draadjes van de ide kabels ik moet hebben om die leds werkend te krijgen, en wie heeft er tips om dat zo netjes en veilig mogelijk aan te pakken ? Spanks. |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 februari 2003 Locatie: Woerden
| Citaat:
[offtopic] Hebbie ook pix van da case? [/offtopic] | |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 februari 2003
| Citaat:
en nee pix heb ik nog niet maak ik binnenkort even... ding is HUGE | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Citaat:
![]()
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? | |
| | |
| | #6 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 2 februari 2003 Locatie: Woerden
| Citaat:
| ||
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Volgens mij kan het als je tussen pennetje 39 van je IDE kabel en de MIN van je molex een LEDje zet, en een weerstandje van 220ohm en een LEDje tussen pennetje 40 van je IDE en de 5Volt PLUS van je molex. Dan knipperen er twee LEDjes onafhankelijk aangestuurd door IDE1 en IDE2
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| HDD activity leds | hellraver | Elektronica Junkies | 4 | 16-03-2006 17:23 |
| [EL] HDD Activity Led | Ectholian | Elektronica Junkies | 0 | 6-07-2005 09:54 |
| HDD-Led Activity | Strakke-Wappie | Hardware Junkies | 11 | 14-07-2004 20:00 |
| [request] CPU activity led | Lampje | Elektronica Junkies | 11 | 19-03-2004 16:48 |