| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juli 2003 Locatie: Blitterswijck
| h dat heb ik ook zitten lezen dattie het met silicone heeft gedaan maar hoe de aansturing werkt zegtie niet. Nou weet ik hoe een keyboard werkt want dat zijn gewoon 2 contactjes die boven elkaar liggen en die elkaar pas raken als je de toets indrukt. maar met welke materiale en controler hij dat heeft gedaan met die reset en fan buttons dat staat neit vermeld >D |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Bart hoe zijn jouw bevindingen van front panel designer. Aan je space mods te zine goed maar Hoe krijg je alles zo netjes uitgelijnt. Ik krijg een grid die zo waardeloos is als het maar kan en voor de rest is het een mooi proggie maar ik word niet wijs van het uitlijenen van gaten enzo. |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Citaat:
Ach je moet een beetje oefenen. Ik meet alles uit (centreren enz met de ingebouwde functies (rechter muisklik op een object en dan properties-> ausrichten und verteilen/am gitter ausrichten). Als het nulpunt goed instelt, dan werken die functies erg handig. Ook kan je objecten t.o.v. van elkaar absoluut plaatsen, groeperen en zo. De grid gebruik ik weinig, want het gaat om de maten van de objecten t.o.v. elkaar.Ik heb gewoon eerst een tijdje zitten klooien, en nu begrijp ik het wel, dus dat kan ik jou ook aanraden. Nog één aanrader: het invullen van letters en cijfers met een gekleurde verf is duur! Dat maakt de totaalprijs een stuk hoger dan zonder verf! En met een fineliner stift zijn de gefreesde letters ook gemakkelijk zelf in te vullen, en dat scheelt een boel euros!
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| okay ben er inmiddels achter dat het kan door middel van een slimme flipflop schakelaar 1x drukken aan nog 1x uit. Maar dan nog waar maken we de toetsen van. Ik kan het van een plexi plaat maken maar dan werken die schakelaars niet echt lekker Het word dus siliconen, maar hoe maak je zo'n siliconen matje? Of evt welk bedrijf maakt ze op maat. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Power buttons met licht rand | Xi@n0x | Shop Junkies | 13 | 22-09-2007 20:49 |
| egaal verlicht melkwit plexiglas | 1107972 | Casemod Junkies | 23 | 1-02-2007 09:30 |
| VL System Touch ONE PC Touch Switch | R@mon | News & Review Junkies | 1 | 4-09-2004 22:35 |
| Touch ONE | Tress | News & Review Junkies | 23 | 8-08-2004 02:38 |
| Touch one. | ^n0c3r | News & Review Junkies | 1 | 6-08-2004 15:21 |