| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 januari 2003 Locatie: Tegelen
| Heeft iemand die, ik heb me suf gezocht erna! En kom niet van meet maar door, want dat doet ie maar telkens welkt 't niet als je iets op de controller aansluit van een knop ipv het toetsenbordfolie... :X Bart_Banaan weet wel waarvoor ik dat nodig heb voor welke mod :P ![]() Dus, heeft iemand een schema van een toetsenbord zodat je op de controller gewone knoppen aan kunt sluiten ipv het toetsenbord folie?
__________________ Oleeeej... Oleeeej... Ome Wielie oét Brazilie is wéér heéj, Oleeej, oleeeej, Signorita síen Femilie ìs d'r aòk wéér beéj... Die danse mét Valleì de Samba doàr de Stadt, weéj heb'be in gen Joare zön Fiëstà heéj géhad! |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
Geen id erop, maar 't is een normale US 102 windows toetsenbord... Het probleem is dat wanneer ik de draden van de matrix met elkaar verbind op de controller dus eigenlijk de matrix wat namaak, dat het dan niet werkt... Ik heb me de pleuris gezocht naar schema's van de matrix op internet maar ik heb niets gevonden ![]()
__________________ Oleeeej... Oleeeej... Ome Wielie oét Brazilie is wéér heéj, Oleeej, oleeeej, Signorita síen Femilie ìs d'r aòk wéér beéj... Die danse mét Valleì de Samba doàr de Stadt, weéj heb'be in gen Joare zön Fiëstà heéj géhad! | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| OMG! Heeft dan niemand een schema hiervoor?
__________________ Oleeeej... Oleeeej... Ome Wielie oét Brazilie is wéér heéj, Oleeej, oleeeej, Signorita síen Femilie ìs d'r aòk wéér beéj... Die danse mét Valleì de Samba doàr de Stadt, weéj heb'be in gen Joare zön Fiëstà heéj géhad! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Nou ik heb ook eens gezocht, maar idd werkelijk niks kunnen vinden hier over. Misschien dat de benaming ' matrix' niet correct is? misschien dat je hier iets aan hebt: http://www.howstuffworks.com/keyboard4.htm ?
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
![]() Het probleem is als je 2 pinnetjes pakt, zou je in principe alles moeten hebben, maar dat is dus niet zo! :'( ![]() En de term Matrix is omdat het toetsenbord een matrix constructie gebruikt om zijn signalen en kabels te beperken ![]()
__________________ Oleeeej... Oleeeej... Ome Wielie oét Brazilie is wéér heéj, Oleeej, oleeeej, Signorita síen Femilie ìs d'r aòk wéér beéj... Die danse mét Valleì de Samba doàr de Stadt, weéj heb'be in gen Joare zön Fiëstà heéj géhad! | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| schema | gamingman | Elektronica Junkies | 1 | 28-01-2006 20:44 |
| schema neonbalken | Trucker | Elektronica Junkies | 4 | 22-06-2004 21:13 |
| amd code schema? | InsaneKitty | Cooling & OC Junkies | 3 | 17-06-2004 09:43 |
| infrarood schema | squid | Elektronica Junkies | 18 | 18-04-2003 18:00 |