| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2003 Locatie: Warnsveld
| Ik heb om mijn modje af te maken nog 1 klein knopje nodig wat ik was vergeten te bestellen bij conrad. Aangezien die verzendkosten iets van 7 euro bedragen en er ook nog een minimumbestelbedrag is van weet ik veel hoeveel, wil ik dat knopje niet los bestellen. Zijn er misschien mensen die ook nog zaken nodig hebben van conrad, die misschien toch al een bestelling hebben en dat knopje voor mij mee willen bestellen ? Of misschien mensen die ook nog dingetjes willen hebben dat ik die meebestel en de zaken meeneem naar overdose ? I hope so ik hoor het wel
__________________ Hoi mam! Nee ik maak het niet stuk, ik repareer het alleen, oh het was niet stuk? :P Pooh heeft een kraampje met 2de hands spulletjes! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Laat es zien welk knopje. Ik mot morgen nog effe de electroboer plunderen, mischien hebben ze ze wel.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Artikelnr.: 705110 - 8B productomschrijving: Momentcontact, 1 polig maakcontact. De inbouw geschiedt d.m.v. schroefdraad M9 x 0,75. Behuizing uit makrolon, inbouw-Æ 9,1 mm. Contactbelastbaarheid 24 V=~/0,1 A. Aansluiting via soldeerogen voor frontplaatdikte tot 3 mm. 1-polig. En dan de zwarte ![]()
__________________ Hoi mam! Nee ik maak het niet stuk, ik repareer het alleen, oh het was niet stuk? :P Pooh heeft een kraampje met 2de hands spulletjes! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Bij conrad kost het knopje 2.30 ... maar een euro meer mag ook nog wel. Kijk maar even als je wilt alvast bedankt
| | |
| | #6 (permalink) |
| Exact etzelfde knopje, of is ietsje dikkere drukknop ofzo ook goed? (Zolang ie maar ingebouwd kan worden met 3mm front, en niet zo groot als n huis is. :P)
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Moet eigenlijk wel hetzelfde knopje zijn zitten er namelijk 2 vlak naast elkaar op mijn koffermodje en anders gaat dat er niet uitzien.
| | |
| | #8 (permalink) |
| Ill see what i can do. :P Als ie niet goed is gebruik ik em namenlijk voor mijn carPC. :P
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Sorry jongens, maar dit soort vragen behandelen we niet in Recycle. Tuurlijk mag het! elkaar helpen is juist een pro op Casejunkies, maar doe het dan wel even in een goed forum, ik zou het Hardware forum kiezen. ![]() Recycle gaat puur over gebruikte hardware die een CJer kwijt wil, en iemand anders wel kan gebruiken. Topic moved to Hardware Junkies.
__________________ Dus... |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| [MODBREAK] Sorry weer een move, gaat hier toch over electro, en Conrad is voor het grootste deel een elctro zaak. Your friendly neighbourhood moderator: Fleppuhstein [/MODBREAK]
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
![]() edit: /offtopic opmerking ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Ja is goed welk forum hangen we nu want ik ben nu lichtelijk in de war. Is dit electronica of inkoop :P Graag kijken of iemand dat knopje heeft dank u
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Iemand ervaring met MC-Crypt mixers van Conrad? | GoTMoRe | Gadget Junkies | 17 | 23-05-2007 23:07 |
| Kan er iemand voor mij eens een schakeling tekenen?? | stonestrong | Elektronica Junkies | 9 | 8-02-2005 18:06 |
| Weet iemand wat voor 'n kaart dit is?? | Frenger | Hardware Junkies | 9 | 26-06-2004 17:59 |
| CJ thema voor Xp --> iemand die hem heeft? | the widow maker | Software Junkies | 33 | 22-06-2003 19:46 |
| Iemand nog tips voor IA produkten? | XNDR | Samen Kopen Junkies | 47 | 11-05-2003 15:02 |