| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Zierikzee
| Ik wil kijken om de temperatuur van mijn CPU te gaan meten door zo'n huis, tuin en keuken thermometer (digitaal dan wel), zodat ik de temp. kan bekijken zonder allerlei software o.i.d te draaien. Ik heb nog niet echt veel ervaring met modden dus mijn vraag is zou ik een goede temp hebben als ik de meter zo diep mogelijk in mijn heatsink prop (ik durf mijn cooling er niet af te halen er zijn al enorme problemen geweest met het erop zetten ).En tot hoever zou ik de thermometer kunnen ontleden?? Als er nog vragen zijn hoor ik het wel. ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Heb je zelf ook al gezocht......... ik denk van niet Maar probeer conrad maar is Klik Hier En anders deze zwart met backlit ![]() Klik Hier En anders hier voor de hele reeks Hier !!!
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Gebruik de Senfu digitale thermometer, die un je simpel in een 3.5 front modden. Lian maakt ook mooie frontjes met een dubbele thermometer in een 3.5 frony (TC3) http://www.casejunkies.com/index.php?upn=060002&pr=371 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Misschien ben ik het vergeten te zeggen maar ik wil proberen het zelf te gaan maken, het display uit een simpele digitale thermometer halen en zien te verwerken in het frontje van die 3.5" bay. De plek waar de sensor moet zal ik nog wel moeten bepalen denk ik, iemand tips? |
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| Citaat:
Maar :Citaat:
| ||
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Hoe wou je het anders doen ?? het koelblok er af je kleine temp sensor met 1 drupje seconde lijm lekker dicht tegen de core aan en dan maar dat lcdtje + printje in je voorkant priegelen ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| "Noiseblocker X-Swing HDD Noise Reducer" De moeite waard? | annuh | Cooling & OC Junkies | 33 | 24-02-2007 08:38 |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 17:04 |
| temperatuurmeter van de cpu | undersquad | Software Junkies | 3 | 6-05-2004 10:17 |
| Het grote "Stel hier al je simpele electro-vragen" | the widow maker | Elektronica Junkies | 28 | 25-12-2003 13:19 |