| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik heb dus 2 Fanaliaser sets binnen (al in elkaar gesoldeerd). Gekocht bij de Fanaliaser IA op Laupro. Nu kom ik er dus lekker achter dat er geen progje beschikbaar is om deze via de seriele poort aan te sturen. Aangezien ik nog eerder slaag om een wc rol in een broodrooster te krijgen, dan een aansturingsprogje te schrijven voor de seriele poort zou ik graag willen weten of iemand al een progje ervoor heeft. Ik zag dat Exter, B_B en -Partyboy- ook hadden meegedaan aan de IA. misschien hebben jullie bruikbare info voor me? Het ICtje is de "AT90S2313". Extra info: (quote van Remco, de maker, uit het laupro forum) Citaat:
__________________ Dus... | |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| heeft remco zelf geen progje ervoor geschreven? ![]() mijn bestelling bestond uit 2 fan-aliasers en 2 ic-tjes de ic-tjes waren voor mij, de aliasers voor Enterprice, maar ik zal ff vragen aan hem of hij al verder is gekomen. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| ja daar ben je aardig mee genaait vind ik ![]() als er geen software voor is of hij wil die niet geven moet hij dat toch gewoon in de IA zetten
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Oei, genaaid??? maar die gozer is toch met een producent bezig? En levert ie die PIC niet voorgeprogrammerd dan? Dat was toch de bedoeling van die IA? Hij werkte toch op een type 7blads fannetje? Dat proggie zit toch wel in die PIC geprogged? tering... wat een vragen! ![]()
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [GZ] PCI kaartje met seriële poort | Posse | Recycle Junkies (V&A) | 1 | 4-12-2007 17:43 |
| Seriele Bar Code Reader MT-203 | Lampje | Hardware Junkies | 1 | 26-04-2005 21:57 |
| Ir poort/ irda poort. | ^n0c3r | Elektronica Junkies | 13 | 20-07-2004 08:26 |
| GND op LTP poort | CornNatron | Elektronica Junkies | 3 | 28-05-2003 21:07 |