| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2003
| Oke, dit is mijn plan: Ik wil mijn ccfl's, leds, etc graag aan/uit kunnen zetten. Maar dan niet met lelijke schakelaars in mijn gestealthe LianLi (ook niet onpraktisch aan de achterkant), maar... via een afstandsbediening! Een klein infrarood ontvangertje vind ik nog wel acceptabel in mijn frontje. Bedoeling is dus om met een omgebouwde afstandsbediening ong. 10 on/off schakelingen te creeren. Wie kan mijn links geven van schema's of al (gedeeltelijk) geprepareerde printjes e.d.? Muchos Gracias! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Masterdam
|
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| http://www.velleman.be daar hebben ze wel standaardkts voor IR-receivers en remotes |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Ik heb nog een twee kanaals RF kitje van velleman liggen heb al gesoldeerd maar moet ff worden nagekeken.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
dat gaat gewoon als apparte schakeling hoor :P het remote receiver printje geeft een zwakstroomsignaal af, en dat schakel je dan weer via een Optocoupler of een Relais. daar achter hang je dan een CCFL/Fan/CDROM-Laatje/powerknop/resetknop | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| ik zie Elektronica Junkies en de laatste post is van FireWurX... ![]() Nee die velleman dingen zijn echt reuze hendy ik heb er ook een alarm op me kees met die afstand dingetjes, werken goed en zijn zo gemaakt.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Remote control PC | CraXz | Software Junkies | 10 | 25-05-2006 14:39 |
| FAN control met PIC en LCD | nl2ttl | Elektronica Junkies | 1 | 29-09-2005 08:22 |
| WInamp remote control | brantje | Hardware Junkies | 4 | 26-03-2005 11:28 |
| Pda Remote PC | DJKroon | Area 1337 | 11 | 13-01-2005 17:13 |
| Remote Rheobus | Freakazoid | Elektronica Junkies | 51 | 25-10-2003 18:27 |