| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 juni 2003
| Zou iemand mijn schema voor een toekomstige fanbay eens kunnen nakijken. Ik kan het niet on-line zetten dus geef me je e-mail en ik mail het je dan. HELP me cya
__________________ Chieftec dragon midi w/door asus a7n8x nforce² mobo athlon xp 2400+ apacer 256mb. pc 3200 volcano 9 |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| Citaat:
joyke12@pandora.be dan zet ik er hem wel op ![]()
__________________ pcatom.be | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Citaat:
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| wat begrijp je niet (ik heb dat maar heel snel gedaan) ik zal een duideleker plan maken. en dat dan opsturen ook naar jou squid.
__________________ Chieftec dragon midi w/door asus a7n8x nforce² mobo athlon xp 2400+ apacer 256mb. pc 3200 volcano 9 |
| | |
| | #9 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | ||
| | |
| | #10 (permalink) |
| Ah, sorry ik dacht dat je bedoelde dat het schema zo slordig was. Dit zal niet meer gebeuren, ik zal er in het vervolg op letten.
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
| |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| ligt het aan mij of doet je site het niet meer.... ik ben wel even op het forum geweest maar daar had i al snel door dat ik fout zat.. mar de link in je profiel werkt niet... ((bij mij))
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| een uur geleden werkte mijn site nog. ik krijg nu een blanco page voor mijn neus. het enige wat ik gedaan heb ik wat meta tags toegevoegd tegen webspiders en een Nedstat counter toegevoegd daarnaa heb ik de boel grondig getest, en het werkte nog... nu krijg ik dus een blanco page..., vreeeeeeeeemd /me slaat hard aan het coden en FTP-en edit: heb ff lopen kutten met code, en ik weet niet waarom maar de browser kon geen access krijgen tot de welcome page (wat eigenlijk een frameset is). ik heb de HTML tags en Body tags er uit gehaald en nu werkt het wel weer. heeel wazig..... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| schema | gamingman | Elektronica Junkies | 1 | 28-01-2006 20:44 |
| hulp gevraagd voor begin van eerste project | unstable | Casemod Junkies | 23 | 11-12-2005 19:50 |
| hulp nodig bij het tekenen van een schema | nestor | Elektronica Junkies | 8 | 12-10-2003 09:21 |
| hulp bij eerste mod | ___juleke___ | Casemod Junkies | 9 | 3-06-2003 09:59 |