| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Mijn voeding zit erg in de weg, want de cpu koeler blaast al zijn lucht ertegen en word dus erg warm graadje of 55. De voeding zit voor het moederbord en niet erboven (vaag maar waar) Dus wil ik hem verplaatsen voor een betere airflow. (want het ziet straks niet uit met mijn window :P ) Eeh ik heb wel nog plaats voor onderin mijn kast onder de HD. Maar kan dit kwaad voor de HD (of andere dingen) ivm de trafo's in de voeding (kweet niet als de trafo's in de voeding magnetische velden / inductie opwekken)?? Heeft iemand hier ervaring mee?? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Of het hangt van de voeding af... maar van de voeding zelf komt ook een aardige hap warmte af, dus ik denk dat je ergens effe een kassie vandaan moet toveren en daar je voeding gewoon bovenin plaatsen. onderin lijkt me geen jofel plan.
__________________ Dus... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Nu heb ik het geprobeert maar nu blijkt het voedingskabel die naar het moederbord gaat net te kort te zijn, balen!! Alleen toen ik de voedig onder in de kast probeerde te bouwen heb ik de voeding een beetje moeten modden. Ik heb stekker opgeschoven. Dus nou zit er een klein gat in mijn voeding (waar eerst de stekker zat). Mijn (misschien ondeskundige) vraag, kan dit kwaad (een open gat in je voeding)??? |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Basis ATX kast voor mod | BlueCuracao | Hardware Junkies | 1 | 19-11-2006 10:31 |
| Voeding boven op mijn kast zetten | dontje | Cooling & OC Junkies | 7 | 2-11-2006 21:48 |
| achterplaat voor 19" kast | erik2055 | Casemod Junkies | 2 | 20-01-2004 18:55 |
| [CM] zoek ouwe ATX kast voor mod | FiXeL | Casemod Junkies | 7 | 9-03-2003 01:22 |