| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| lijkt me een vraagje voor hiero Welke sterkte is het beste ? 3000 of 5000 MCD "Let op: Het kijken in lichtcellen boven 3000 mcd kan oogbeschadigingen veroorzaken!" En dan waar kopen jullie ze meestal on the web of bij hendrik jan de electro man om de hoek ? Want zoveel ben ik er neit nodig en de verzend is dan bijna duurder als de leds LOL bedoeling: Xaser II voor zit de grill daar achter wat licht maken. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2003
| ![]() ik wil (bijna) juist hetzelfde doen, maar dan wil ik de leds laten op lichten met de hardcano9, dus hoe meer de fans staan, hoe meer de leds ook, maar kweetni ofdat juist zal lukken... nu moet ik nog op de hardcano9-bestelling wachten >/ |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Als je ze gebruikt voor indirecte verlichting kan je wel wat mcd'tjes gebruiken. Het hangt er uiteraard sterk van af wat je zelf mooi vindt: wil je een lichtbak of wil je relatief sfeervolle verlichting? Ik gebruik zelf over het algemeen 3000 MCD LEDs, die vind ik persoonlijk fel zat.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Masterdam
| Ik bestel ze altijd op IA op www.laupro.nl en anders electroboer om de hoek als ik er ff een paas snel nodig heb
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Freezinghardware heeft ze ook.
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 april 2003 Locatie: Utrecht
| ik had ook een LED gerelateerde vraag. Ik heb een Microsoft Optical Muis. Met daarin dus 2 rode ledjes denk ik. of het zijn 2 witte ledjes die door het rode plastic rood licht schijnen. Is er een mogelijkheid om, bijvoorbeeld met HEEL FELLE blauwe ledjes tog wat blauws eruit te persen. Ander vraagje, ik heb gehoord dat LED'jes in een optische muis van een bepaalde felheid moet zijn. Weet iemand ongeveer hoeveel? |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| je kunt evt. een soort plexiglas verlenglipje maken in je klep. Anders moet je een systeem bedenken om de spanning door te voeren naar de klep, maar aangezien deze beweegt wordt dat lastig. of kontaktveertjes maken die raken als de klep dicht is.
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003
| jo its me again ik was eigelijk van plan op ze niet op het kleppie te doen maar op de voorkant, los van de cd/dvd maar k weet niet wat voorn ledjes k mot hebbe enzo. in iedergeval 3mm want dat zijn me andere letjes ook maar k weet niet wat voorn sterkte ik wil geen zonnebril op hoeven te doen als ik voor me pc zit weetje. mzzl El loco |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Leds. | somers | Elektronica Junkies | 11 | 17-11-2007 15:16 |
| IR Leds | Biokipje | Elektronica Junkies | 18 | 6-11-2007 16:55 |
| Leds in pc | killerextreem | Elektronica Junkies | 6 | 14-08-2005 17:01 |
| 63.000 CMD leds | InsaneKitty | Elektronica Junkies | 15 | 7-07-2004 02:55 |