| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| IDE connector? Ik zou niet weten hoe het anders heet. Ben ook nog noit een andere benaming tegengekomen, dus ik neem aan dat er geen andere naam is. Ik denk dat je ze volgens het idee van een utp kabel aan kan sluiten. Dus kabel erin stoppen en dichtknijpen.
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Volgens mij heet dat een snijklem-connector. Aan de bovenkant (waar de flatcable op moet) zitten allemaal kleine 'vorkjes' die zich bij het bevestigen door de isolatie van de flatcable heen snijden. Voorzichtigheid is dus geboden bij het aanbrengen en er is ook een speciale tang voor. Maar je kan het ook met een bankschroef doen heb ik wel eens gehoord en misschien lukt het met de hand ook wel als je voorzichtig te werk gaat. Ik heb wel eens een twist in een ingekorte floppy-kabel gemaakt (stukje van 9 aders 'ondersteboven' leggen) en dat ging gewoon met de hand. Met 80-aderige kabels zou ik het niet doen, die draadjes zijn te dun en bovendien zijn de connectors volgens mij heel moeilijk te krijgen.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 | |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Citaat:
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M | |
| | |
| | #12 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | ||
| | |
| | #13 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
Ik doe er gewoon wat krimpkous omheen en huppa, zelfde kleur als gemeshte psu kabels ![]() | |||
| | |
| | #14 (permalink) | ||||
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | ||||
| | |
| | #15 (permalink) | |||||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
| |||||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [TK] Hiper Type-R 580W Black | FuriousHamster | Recycle Junkies (V&A) | 1 | 11-01-2008 22:12 |
| Geheugen, welk type? | Niels van de Poll | Software Junkies | 3 | 22-10-2007 20:58 |
| Hiper Type R Modular 580W | McDanger | Hardware Junkies | 4 | 9-01-2006 14:12 |
| [MOBO] welk type? | squid | Hardware Junkies | 9 | 17-11-2003 22:40 |
| Goede kabel voor kabel i-net | Daniël | Hardware Junkies | 13 | 25-09-2003 10:54 |