| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 juli 2007
| Ik heb het product zojuist besteld. Zal alles wat plexiglas bevat hiermee inspuiten en de moederbord koppelen aan het frame doormiddel van geel-groene draden. Dit zou dus alles veilig moeten zijn. Bedankt allemaal voor jullie suggesties en ik hoop niet dat ik hier zeer binnenkort hoef terug te komen met de melding dat het niet goed heeft gewerkt ;-). |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 mei 2008
| Plexiglas laadt zich niet "zomaar" op, statische lading komt door wrijving en zolang er geen wrijving is onstaat er geen lading. Daarnaast statische lading kan nooit opgewekt worden door wrijving met metaal, of maar heel even, maar dan wordt de stroom door het metaal geleid en blijft niet op het plexi zitten AFAIK. Daarnaast springt een vonk ook niet "zomaar" over, normaal gesproken ligt de spanning voor overbrugging in de atmosfeer op ongeveer 3kV/cm meen ik (weet de exacte waarde niet, eerder in dit topic wordt gesproken van 0,3kV/cm). Laatst gewijzigd door Niks : 1-06-2008 om 18:08. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Plexiglas | tha_crazy | Shop Junkies | 6 | 15-02-2007 06:51 |
| Bevestigen plexiglas | -SparkY- | Casemod Junkies | 27 | 14-11-2006 15:10 |
| Wat is het verschil tussen gewoon plexiglas en UV-plexiglas? | Instapper | Area 1337 | 6 | 30-05-2006 22:19 |
| Plexiglas | Djdevil133 | Casemod Junkies | 8 | 1-01-2005 23:24 |
| Plexiglas | DJD xtreem | Casemod Junkies | 36 | 3-08-2003 10:50 |