| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 juli 2007 Locatie: West-vlaanderen
| Hallo, ik ben van plan een mengpaneel te kopen voor op mijn pc aan te sluiten. Ik heb twee geluidskaarten, dus dat is geen probleem. Maar hoe moet je gewoone pc boxen op uw mengpaneel aansluiten? http://www.activemusician.com/images...-DJX400_rv.jpg Modbreak: Ik heb even een url van je gigantische plaatje gemaakt ![]() De maximale groote is 500 pixels breed, dit in verband met de layout van het forum. Gizmo.
__________________ .recom zenith. Laatst gewijzigd door Gizmo : 13-03-2008 om 21:10. Reden: plaatje groter als 500 pixels. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Op de achterkant staat ook al 'Input 1' en 'Input 2'. Dus lijkt het mij al gelijk logisch dat ie daarin moet. Nou staan er twee bij, 'phono' en 'CD', hij moet in 'CD' , 'phono' is voor een platenspeler Je moet dan nog wel een kabeltje kopen met aan de ene kant een jack-plug die in je computer gaat en de andere kant twee tulp stekkers, die dus in je mengpaneel komen. Je boxen sluit je aan op MAIN OUT - Master (links dus). Op internet had je trouwens makkelijk de handleiding van je mengpaneel kunnen vinden (ook in het Nederlands). Link Enne... je foto is een beetje aan de grote kant ![]() Laatst gewijzigd door Attila : 13-03-2008 om 14:47. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| ja dat weet ik allemaal, maar kweet gewoon niet hoe je u boxen door gaat moeten op aansluiten (zijn gewoone pc boxen) is zo een aansluiting(uitgang van boxen) ![]() sorry van te grote foto
__________________ .recom zenith. |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 16 januari 2006 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
![]() gewoon bij de mediamarkt oid kopen. Een 2x tulp male to female..
__________________ "CJ, bedankt voor de leuke tijden" | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Maja kga het programma virtual dj gebruiken. En daar kan je instellen dat het ene deck moet afgespeelt worden op de ene geluidskaart. En het andere deck op de andere geluidskaart. Dus normaal moet dat geen probleem zijn of wel?
__________________ .recom zenith. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 maart 2008 Locatie: The Hague
| je hebt een 3.5" jackplug naar audio rood/wit en die doe je naar de input op je mengpaneel en de out naar je versterker waaraan je speakers aangesloten... ![]() ![]()
__________________ Everything in the world has its origin. |
| | |
|
| « 19 inch TFT
|
UV Fan » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Ruis uit boxen | Pawiro | Hardware Junkies | 1 | 18-02-2007 14:24 |
| Boxen zeggen piep | Edje | Hardware Junkies | 34 | 15-11-2006 21:45 |
| Boxen | Pawiro | Elektronica Junkies | 26 | 21-02-2006 08:43 |
| boxen+geluid in case verwerken | Amazing | Elektronica Junkies | 13 | 2-11-2005 19:45 |
| 2 sets boxen | Dark Wanderer | Hardware Junkies | 6 | 15-03-2004 06:14 |