| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 February 2008 Locatie: Emmen
| ik had even een vraagje over de draden van een stereo 3,5mm jackplug. Als je zo'n draad doorknipt het je drie draden: ROOD, GROEN, GOUD Nou is mijn vraag: Waar dienen deze draden voor? Draad 1 rechts plus, draad 2 links plus en draad 3 rechts en links min? Laatst gewijzigd door Attila : 21-03-2008 om 09:44. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
maar het is niet mijn bedoeling om er audio op aan te sluiten...![]()
__________________ | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Ik heb bedacht om de aan/uitknop van een computer eraf te knippen, en die twee draden dan aan twee van deze drie draden vast te solderen. Deze plug ik dan in een oud mobiel van mij, en wanneer ik dat nummer bel, gaat mijn computer aan. ![]() So that's the plan ![]() @Carpento: Heb je mijn PM trouwens gekregen en/of gelezen?
__________________ Laatst gewijzigd door Attila : 4-03-2008 om 21:58. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 April 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| OOh dat je die plug in je mob stopt en de andere kant op je mobo(om hem aan te zetten) Ik weet niet of dat werkt, want als je hem op een speaker aansluit zijn er dus meerdere pulsen, waardoor je boot ook gestoord kan worden. Correct me if I'm wrong.
__________________ Coen, coen, coen, je bent een grote oen |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 December 2007
| als je de mobiel van plan bent uit elkaar te halen kan je beter het signaal van de trilmotor gebruiken. die sloop je eruit en op de contacten sluit je een optocoupler aan en de uitgangen van de optocoupler sluit je weer aan op je mobo. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Ik snap het niet echt... Is het zegmaar een ding dat ervoor zorgt dat in dit geval mijn mobo niet te veel stroom krijgt? Zegmaar voltage verlagen? En waarom zit die led erin? Enne... Waar kan ik zo'n ding kopen?
__________________ |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 December 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Heb je uberhoud die link bekeken en gelezen want het staat er toch echt wel in wat het is? En je koopt het bij je lokale elektronica boer.
__________________ Ga is lekker dood ofzo ![]() |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Ok, dan zal ik het anders vragen. Wat is een fototransistor, elektrocutie, en al die vaktermen die daar worden gebruikt? Volgens mij is het voor iemand van 13 niet verplicht om dat te weten, en ik geloof dat het op deze forum toegestaan is om nog wat vragen te stellen als je iets niet snapt.
__________________ |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| internet/telefoon probleempje | goofy | Hardware Junkies | 3 | 6-03-2007 14:04 |
| pc en telefoon via ir? | ^n0c3r | Hardware Junkies | 8 | 14-07-2004 18:03 |
| Skype telefoon programma, heb jij het ook? | -PartyBoy- | Area 1337 | 33 | 23-01-2004 16:49 |
| Een nieuw klokkie / telefoon? | Bart_Banaan | Area 1337 | 3 | 28-03-2003 12:06 |
| Animocheck telefoon gadget | Phant0m | Shop Junkies | 8 | 31-01-2003 15:09 |