| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 augustus 2007 Locatie: ruddervoorde
| hey ik heb laatst 2 maal zo'n blauwe vandal switch gekocht namelijkl deze onpow las2gq nu is mijn vraag, er hangen daar 5 pinnetjes aan, aan welke moet ik de draden van de power aansluiting aansluiten en aan welke die van de power led? ![]() ![]() greetz geerolfski |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ik kan nergens uithalen wat de layout van de pins is. Je moet voor je powerswitch een NO (normally open) contact hebben. Voor de voeding van de led moet je toch ff een pin layout ergens vanaf halen.... Of gewoon proberen. Je hebt dan wel kans dat je kortsluiting maakt als je een verkeerd contact raakt...
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Ik heb ook zo'n switch gebruikt en gewoon wat uitgeprobeerd. De 2 buitenste pinnen bleken voor de voeding te zijn van de LED. Dat was vrij logisch, omdat daar + en - bijstaat. Dan zijn er nog 3 over. Met 2 van deze schakelde ik 230V. Wat ik zou proberen: controleer of de bovenste en onderste pin idd de LED aan/uit zetten. Vervolgens proberen om met de overige pinnen iets te schakelen. Zet bv 5 Volt op de middelste pin, en een LED en weerstand op de pin eronder/erboven. Vervolgens is het kijken of de LED correct aan/uit geschakeld wordt. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Vandal Switches | Juize | Shop Junkies | 40 | 5-03-2008 18:49 |
| Fan Switch maken | weedwalk | Casemod Junkies | 5 | 5-07-2006 21:08 |
| Inkoop Actie Bulgin Vandal Switch Blue MPI002 | Imperial Guard | Shop Junkies | 14 | 3-02-2006 19:49 |
| switch vraagje | Daredavil | Cooling & OC Junkies | 3 | 23-11-2005 17:08 |