| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 januari 2003 Locatie: Zierikzee
| hallo ik had laatst in mijn case 2 enermax 80*80 mm fans ingeplaatst(pics). En daarbij kreeg ik ook zon Female Male aansluiten dus had ik ze daar maar aangesloten, maar kan ik ze nou ook aan de mobo plaatsen of kan de mobo dat niet aan? als ze alle 2 bv. op 12V staan??? want ik ben bang om het uit te proberen i v m kortsluiting ofzo iets, ik heb 300W voeding dat kan die toch ook wel aan via mobo? ps. Deze site is echt fantastisch!! de layout, de kleuren en de crew echt kicke ik verwacht veel van deze site in de toekomst ![]()
__________________ ..: eze Site Is De Bomb::.. |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
edit. nou werkt jammer genoeg niet toen wou ik de molex 3 pins aansluit pakken raakte die per ongeluk mn kast kwamen mooie bliksem straaltjes vanaf maarja bedankt po
__________________ ..: eze Site Is De Bomb::.. | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Als je wat aan het electrische gedeelte van je PC moet doen, moet je ALTIJD je PC uitzetten, en het liefst ook nog de stekker uit het stopkontakt halen. Je maakt echt heel snel iets stuk als je werkt met stroom op je PC! Dus: Altijd eerst uitzetten, en dan pas je zijpanelen demonteren!!
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
Voel die adrenaline stromen terwijl je een fan stekkertje erin probeert te steken, terwijl je vingers maar een haardiktje verwijdert zijn van een proc koeler die met 7000 toeren binnen enkele seconden je hele hand .... :P
__________________ 31173-1 | |
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
[edit]Viezigheid verwijderd, niet de bedoeling van dit forum! - Demoniac[/edit] | ||
| | |
| | #8 (permalink) |
| nouw ik dacht dat het even kon maarja kon niet, dus had ik gelijk pc uitgezet toen aangesloten. maar dat handje van dat jongetje die is door gehakt apperaat gegaan zo erg ziet je hand er nouw ook niet uit, ik had ook een keer per ongeluk mijn vinger tegen fan gehouden stukje fel eraf maarja ik zal altijd mn pc uitdoen voordat ik in mn kast ga graaien !!
__________________ ..: eze Site Is De Bomb::.. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Verplaatst naar Elektronica, dit gaat meer om het elektronische aspect van de fans dan het koelen.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #10 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
| |||
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
__________________ 31173-1 | |
| | |
| | #12 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
| ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| fans aansluiten. | .DevastatioN | Hardware Junkies | 2 | 27-08-2006 14:43 |
| fans aansluiten =/ | nitron | Cooling & OC Junkies | 9 | 19-05-2004 16:33 |
| Fans Aansluiten | Cooling & OC Junkies | 5 | 11-04-2004 19:03 | |
| Aansluiten fans, lampjes e.d. op molex | Elektronica Junkies | 11 | 7-01-2003 17:51 | |