| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2007 Locatie: Cuijk/Linden
| Hallo.. ik ben een onduidelijkheid voor mezelf tegen gekomen.. ik ben op zoek naar een goede Groene LED Fan. dus met groene LED's, nu ben ik http://www.azerty.nl/producten/produ...re4.html<br /> tegen gekomen, en erboven staat UV groen. dus mijn vraag Is deze alleen groen als je er een UV lamp bij hangt? dat was niet mijn bedoeling namelijk. (ik zoek een doorzichtige FAN met groene LED's) |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Er staat beneden bij: Led kleur: UV groen. Ik denk dat ze daarmee bedoelen dat de kleur overeen komt met als je een UV lamp voor van die uv-actieve verf houdt. Aan de foto te zien zitten er leds in die groen schijnen.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Dus deze FAN heeft gewoon zo'n LED's die lijken de kleur UV groen afstaan? dus ik heb geen UV licht ervoor nodig? EDIT: Ik heb ff Product info gelezen en er staat: "The fastest way to get infected with our UV-active™ fever. These Blackfire4 fans have 4 built-in UV LEDs to light themselves up with UV. Everyone has one or two LED fans - it's time for you to get different and get UV-active™. 4x UV LED for 4x the UV power." dus er zitten 4 UV leds in die de fan groen laten opgloeien.. :/ ik heb ook http://<a href="http://www.azerty.nl...e-fan.html</a> en http://azerty.nl/producten/product_d...ark-green.html gevonden. De ene maakt meer lawaai maar koelt ook beter.. ik weet niet precies hoe ik 27.45 dB voor moet stellen of het echt hard is of gewoon een beetje geluid wat niet storend is. Weet iemand waarmee ik het kan vergelijken |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2006 Locatie: Oost-Vlaanderen
| Je eerste link geeft een 404 error. Er staat een "[/url]" teveel. ![]() Als je doorzichtige fans wil die oplichten in een bepaalde kleur, kijk dan eens naar die van Coolermaster. Ze zijn stil en verplaatsen toch vrij veel lucht. Evenwaardige fans, maar echter niet doorzichtig zijn die van Revoltek. Met andere fabrikanten heb ik nog geen ervaring. Linkje naar de Coolermaster: KliK
__________________ S//|R SAB HC COD4 (Klik om direct via Xfire te joinen) S//|R zoekt versterking (Clickable) |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Heb jij er nog een andere kleur CCFL bijhangen, want ik wil er blauwe CCFL bijhangen, dat lijkt me wel mooi :P geeft hij dan nog mooi kleur? en kan je een foto maken met LED aan, want die kan k nergens vinden :/ Edit: hebben ze die coolermaster niet ook in 92MM (of hoeveel MM is dat?) want k heb er 1 in die maat nodig en 1 80MM Laatst gewijzigd door PsychoBram : 19-02-2008 om 20:13. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Als er geen coolermaster fan is van 92MM, weet iemand dan een soortgelijke fan die ze in een 80 en 92MM uitvoering hebben? Dus een stille, en goede fan, doorzichtig met groene LED? Edit: ik wil graag snel antwoord want ik wil beginnen met modden ![]() edit: niemand een idee? Laatst gewijzigd door PsychoBram : 21-02-2008 om 15:01. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 februari 2008 Locatie: roermond
| Ik heb een 2 witte CCFL's van sharkoon, 1 voor in de diskette gleuf die verlicht mijn kamer zelfs nog! en 1 boven aan in de behuizing vast geklit. Ja heb wel foto maar is wel slechte foto denk als ik de kast wit zou spuiten van binnen het egt beter belicht is, maar is de bedoeling dat er 2 blauwe bij komen...maar weet niet. denk dat ik pas verder ga modden als ik een compleet nieuwe dualcore ga bouwen, zit nu met een waardeloze pentium 4 en een mobo met die ouwe AGP aansluitingen, anders kan ik er geen GeForce 8600GT inzetten. Maar ik denk dat in plaats van CCFL tog beter LEDstrip te kiezen en wat betreft de grote van de FAN. I don't know maar helder is die egt wel Coolermaster Rulez. 1:stil 2:hoog toerental 3:helder (draait zelf beter dan mijn CPU cooler) Weet niet hoe maar de CPU FAN hoor ik. En de coolermaster niet!
__________________ NLaters en TokyoTotzo |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 16 februari 2008 Locatie: roermond
| Citaat:
hoe meer lichtjes hoe beter![]()
__________________ NLaters en TokyoTotzo | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 maart 2008
| Hoi. MIjn vraag is: ik heb een neon balk -> freezing hardware - Sunbeam Round Cold Cathode Fan - groen - 80 x 80 x 25 mm. Dat type heb ik. Is het mogelijk om er een regelaartje tussen te zetten? Zodat ik hem in fellheid kan regelen. Hij is namelijk erg fell! Groeten de "Beginende-Casemodder" Bernd |
| | |