| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| gaaap om een led op 12 volt aan te sluiten een weerstand van 470 Ohm
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2003
| ik moet nog 2 weken voordat die hardcano9 binne is maar even een vraagje: die fancontrollers, regelen die de stroomsterkte of de spanning? (ik d8 de stroomsterkte, omdat een gele kabel altijd 12v is ,en dus niet mag veranderen, maarja, je weet maar nooit) dus, indien ze de stroomsterkte regelen, zal die ledjes(op een weerstand) dan minder of meer branden als ik de fancontroller lager/hoger zet? |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2003
| Jullie hebben toch es de hardcano9 bij nieuws gezet? wat zijn de voltage eigenschappen?(ik vind nergens technische specs op google) ik denk dat ik 5V ledjes zal moeten nemen als ik wil dat ze ook minder gaan moeten branden?of heeft iemand betere suggesties? (duurt nog zeker 2 weken tegen dat ik aan een hardcano9 kan geraken) |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| eerste mod | eragon | Casemod Project Logs | 1 | 21-08-2006 16:03 |
| [CM] ratm's eerste mod | ratm | Casemod Junkies | 10 | 17-04-2006 12:13 |
| [CM] Mijn eerste mod..... | Sjamco | Casemod Junkies | 10 | 9-09-2003 22:14 |
| Eerste case-mod... | Da MaSter | Casemod Junkies | 16 | 18-08-2003 16:25 |
| hulp bij eerste mod | ___juleke___ | Casemod Junkies | 9 | 3-06-2003 09:59 |