| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 december 2006 Locatie: swalmen
| Hee, Ik heb een tijd terug al mijn kabels gesleeved blabla en toen kreeg ik het probleem dat als ik de pc aanzette dat ik alleen een kleine seconde had dat de fans draaide en verder niks meer, (Topic : http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=14457 ) dit heb ik al opgelost.. Nu draait alles gewoon weer.. Maar nu heb ik het probleem, Dat er niks verder gebeurt.. Cpu fan- Schijf- Fans- Dvd drives - neon etc. werkt allemaal maar verder doet ie niks, Ik krijg geen Beeld!, Ook niet wanneer ik mijn vga eruit haal en de on board test.. Iemand tips? (P.s ik heb Geen speaker aangesloten en mijn cpu voeding is ook aangesloten )iemand raad? ![]()
__________________ Joa joajoajoa nea nea nea joa nea joa nea nea oke den doot toch maar :-) |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Moederbord doet helemaal niks meer! | Corally | Hardware Junkies | 6 | 12-10-2007 16:16 |
| pc doet niks meer | tongue_of_colicab | Hardware Junkies | 8 | 3-02-2006 18:10 |