| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 december 2006 Locatie: Melle
| Ik heb nu een oude kast staan, een heel goede pc maar de kast is al oud ik wou eerst een andere kast kopen maar nu heb ik besloten die te verbouwen ... het eenige probleem is dat ik men usb aansluiting en men audio stekkers vanvoor in men pc wil of gwn extern is ook goed is dit mogelijk, waar kan ik dat vinden ? alvast bedakt Greetz ![]()
__________________ PoS 4 Life -{|Pimp Our Skills|}- |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| Laten we bij het begin beginnen, welkom op CaseJunkies. Zou je op je manier van schrijven willen letten. Op deze manier kunnen wij je vraag beter lezen en begrijpen. Voor wat allemaal wel en niet mag wil ik je graag door verwijzen naar de Policy, lees deze goed door. CJ POLICY Voor de USB, kan je de USB module gebruiken die vaak bij een moederbord wordt geleverd. Of even bij de computerzaak langs en even lief vragen. ![]() Oplossing voor je probleem. KLIK
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 december 2006 Locatie: Melle
| oké, Maar nu heb ik nog het probleem met mijn audio aansluitingen. voor mijn luidspreker, koptelefoon en mirco. Heb je daar ook zoiets voor? Heel erg bedankt alvast ![]()
__________________ PoS 4 Life -{|Pimp Our Skills|}- |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 augustus 2006
| Ik ga voor de El Cheapo manier van RA-ART ![]()
__________________ 1: 3.5" Portable Aluminium Hard Disk External Case. 2: Wat van grootte had je ingedachten, en moet dat een Sata/IDE HD zijn? 1: Ik zoek een harde schijf van ongeveer 153x105x27mm. Van de Sata/IDE weet ik niet omdat het er niet bij staat |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Led weerstand aansluiting | jmw | Elektronica Junkies | 5 | 15-11-2006 13:58 |
| Aansluiting | LaZeR | Hardware Junkies | 2 | 20-07-2006 11:54 |
| tv aansluiting | burak | Hardware Junkies | 14 | 7-05-2004 18:50 |
| wat is dit voor een aansluiting. | inanc_gangster | Hardware Junkies | 8 | 24-04-2004 19:26 |
| MIDI aansluiting | Ragon | Hardware Junkies | 2 | 1-07-2003 15:28 |