| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 juli 2006
| Ik heb hier 12 rode knipperledjes. Die wil ik op mijn fiets gaan maken Maar kan ik ze aan elkaar solderen en gewoon op dynamo aansluiten of heb ik percee weerstandjes nodig? Ik heb hier weerstanjes volgesmij van 530 Ohm en 53 Kilo Ohm maar weet ik niet zeker |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| Wettelijk zijn knipperlichten verboden op de fiets, maar wie ben jij, die zich daar wat van aantrekt http://www.ligfiets.net/zelfbouwer/p...project_nr=157 http://www.circuitsonline.net/circuits/view/52 Voor jou .
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 december 2006
| Let er maar voor op want een "Dynamo" (generator eigenlijk) is niet zomaar gelijk spanning zoals velen denken , kweenie of dat je dat kan vinden op het net maar een Synusuide van een Generator loop niet altijd mooi. Led's zouden er wss wel tegen kunnen want dit zijn Diodes , maar dit was maar even om te melden dat je der niet zomaar dingens moogt aanhangen. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Dat was al op te maken uit het 2e schema van circuits online. Daar staan 2 leds in tegengestelde richting. Dus bij wisseling van de polariteit wisselt ook de led.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| ledjes in toetsenbord | gamingman | Casemod Junkies | 9 | 19-04-2006 16:22 |
| Lcd en ledjes | frans | Elektronica Junkies | 8 | 21-02-2006 23:41 |
| ledjes etz... | Roderick | Elektronica Junkies | 12 | 1-11-2005 15:39 |
| LEDjes op USB? | /Slash | Elektronica Junkies | 9 | 2-10-2005 17:47 |
| knipper-print voor discolamp | Dj Tw@n | Elektronica Junkies | 3 | 2-04-2003 19:50 |