| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 juli 2006 Locatie: NEDERLAND
| Citaat:
heb ik geprobeert maar de ventilator ging niet draaien ik nu kijken met de digi meter of hij wel stroom geeftmischien is de fan kpot thnx | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 juli 2006 Locatie: NEDERLAND
| Citaat:
| |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Hangt er wel belasting aan? Een harddisk zou voldoende moeten zijn..
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Inderdaad, vanwege stroomverbruik hebben de meeste fabrikanten ervoor gekozen dat de voeding minstens een bepaald vermogen moeten kunnen leveren voordat ze helemaal aan gaan, zeg maar. Dus als je een weerstand van 12W 12 Ohm eraan hangt verbruik je al 1 ampere aan stroom. Dat is 12W. Leds een ccfl's verbruiken dat niet. Probeer eens een halogeen lampje van 15 of 20W. Dit lampje brand niet fel, omdat je nu op gelijkspanning werkt en niet op wisselspanning, maar je verbruikt hopelijk wel genoeg om je voeding aan te laten gaan.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 september 2006 Locatie: Venray
| lijkt mij dat er wat mis is met de PSU.. je kan m proberen op een simpel moederbord aan te sluiten, maar ik denk dat hij z'n laatste dagen heeft gehad.... groene en zwarte draad zitten ook naast elkaar, kan je voor de zekerheid even díe 2 aan elkaar te connecten... dan weet je iig zeker dat je geen fout hebt gemaakt in het "aanzetten" van je psu ...suc6 verder ![]()
__________________ ..::Specs::.. - ..::www.BouweenPC.nl::.. - ..::www.ICT-Xpress.nl::.. [CiP] WaterCooled Main-Center |
| | |
|
| « HDD VU-meter
|
ledje » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| voeding gebruiken zonder pc | rxr | Elektronica Junkies | 7 | 4-04-2007 13:51 |
| Moet je moederbord geaard zijn op je voeding??? | Powerplay | Elektronica Junkies | 21 | 12-12-2006 16:10 |
| Voeding werkend zonder MOBO? | tukkerpride | Elektronica Junkies | 5 | 20-08-2006 19:01 |
| Voeding zonder fan, kan dit | dj_mvandis | Cooling & OC Junkies | 17 | 2-03-2006 18:06 |
| AT Voeding zonder aan-uit knop | Frenger | Elektronica Junkies | 9 | 4-03-2004 20:49 |