| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| IK heb geen ervaringen op het gebied van LCD's etc, maar dat moet kunnen met een progje... op de frontpage zie je ergens "Download Junkies" staan, daar staan ook een aantal progjes om je LCD te "bewerken" Zoals ik al zei, heb er voorderest geen ervaring mee, dus excuses als ik het fout heb ![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ik zou zeggen: www.google.nl en tik er maar eens coolermaster aerogate pdf in, misschien vind je wel iets wat jenodig hebt! misschien dit wel...
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
Je hebt gelijk, de LCD moet wel in verbinding staan met je pc natuurlijk ![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Volgens mij is dat niet zomaar mogelijk, je zult eens eerst erachter moeten komen wat voor type lcd in een aerogate 3 zit. Beter ga je denk ik voor een ander lcd en bouw je die ergens leuk in je case in, zo'n aerogate 3 lcd is uber klein en lijkt me niet ideaal voor lappen tekst.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2006 Locatie: Almere
| hoeft ook geen lappen teskt op,,, tis gewoon een kort zinnetje,, zoals coolermaster Aerogate 3 mak ik er zelf 1 van die tekst scrolt ook opzij,, van rechts -> links kwil gewoon proberen om die coolermaster Aerogate 3 weg te krijgen zodat ik er zelf wat neer kan zetten |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Aerogate 2 | clubphotoshop | Cooling & OC Junkies | 8 | 28-01-2005 22:46 |
| Licht in Coolermaster Aerogate II ? | Marco1337 | Elektronica Junkies | 10 | 11-10-2004 00:41 |
| [TK] Coolermaster Aerogate II 4 Fan Control Switch + Display | Recycle Junkies (V&A) | 11 | 30-08-2004 20:16 | |
| coolermaster aerogate 2 sensor pobleem | undersquad | Hardware Junkies | 2 | 8-03-2004 09:41 |
| aerogate 2 hot or not | Dark Wanderer | Area 1337 | 18 | 17-01-2004 19:17 |