| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juli 2006
| Beste... Ik heb hier een toetsenbord waarbij de kabel bij de print afgebroken is, en nu weet ik niet meer hoe de kabel er weer op moet. Uit de (PS2) kabel komen 4 draadjes, namelijk een rode, een gele, een bruine en een grijze. Op de print staan bij de aansluiting van de kabel 4 letters, namelijk een V, een G, een C en een D. Weet iemand welke kleur bij welke letter hoort?
__________________ Beginner; 12 jaar; bezig met eerste case! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Stasat NC dan voor niet gebruikt? Hoe kan het dan dat pin 2 bij mij toch aan een draadje (de gele) vast zit volgens de meter? Moet ik dit plaatje als de stekker bekijken of als de aansluitbus op de computer? Edit: Het klopt al, ik keek in spiegelbeeld.
| | |
| | #4 (permalink) |
| Ik krijg dan dit: Code: Rood = GND Grijs = +5 Geel = Data Bruin = Clock
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| NC staat voor normally closed. oftewel, het contact is normaal gesloten. Zo kan je pc zien dat er een keyboard aangesloten is. PS. dit is mijn 1e bericht vanuit mijn pda!! ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Toetsenbord | Japse | Hardware Junkies | 40 | 16-06-2007 14:07 |
| losse voeding aanzetten zonder moederbord | NIGEL | Elektronica Junkies | 10 | 1-10-2006 01:02 |
| Fan in PSU vervangen. Wat moet ik met losse draadjes | Tha Godfather | Hardware Junkies | 9 | 11-07-2004 21:30 |
| losse waterkoeling? | arnewentink | Cooling & OC Junkies | 4 | 24-02-2004 18:21 |
| Goede kabel voor kabel i-net | Daniƫl | Hardware Junkies | 13 | 25-09-2003 10:54 |