| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 juli 2006 Locatie: Enschede
| Is het mogelijk om een voeding te laten werken zonder dat deze is aangeloten op een moederbord? Ik heb hier totaal geen verstand van dus het zou zo maar een hele domme vraag kunnen zijn. Ik heb hier nog een oude pc staat met nog een werkend 100W voeding, hierop wou ik een testopstelling maken van mijn CCFL's en fan's voor mijn project en het was niet de bedoeling om ook het moederbord in te gaan bouwen. Mvg, |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 juli 2006 Locatie: Enschede
| Vet (H), 1 120mm fan aangesloten en ja werkt. Oke volgende aan gesloten, geen resultaat meer. Vanalles geprobeerd maar hij werkt alleen op 1 fan. Weet iemand misschien hoe dat komt? Edit: Werkt nu wel heb nu alles aangesloten toen de voeding aan stond ipv eerst uitzetten en nu werkt alles gewoon, zou niet weten hoet dat komt :P |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [TK] CPU Mobo RAM CPU Koelers FANS Voeding | Xghost | Recycle Junkies (V&A) | 4 | 25-08-2007 10:13 |
| voeding gebruiken zonder pc | rxr | Elektronica Junkies | 7 | 4-04-2007 13:51 |
| losse voeding aanzetten zonder moederbord | NIGEL | Elektronica Junkies | 10 | 1-10-2006 01:02 |
| Voeding zonder fan, kan dit | dj_mvandis | Cooling & OC Junkies | 17 | 2-03-2006 18:06 |
| AT Voeding zonder aan-uit knop | Frenger | Elektronica Junkies | 9 | 4-03-2004 20:49 |