| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 augustus 2006 Locatie: Scherpenzeel
| hallo, ik ben miss beetjee noob maar ik heb nog wat neon liggen en die wil ik dus ff gaan aansluiten! (het zijn scooter neon balkjes met 4 ledjes er in op 12v) nu wil ik er 2 ophangen op een plek dat me computer mooi verlicht wordt nou alles is in orde ze kunnen vast gezet worden maar kan ik se gewoon aan sluiten op de molex kabel die naar me hd gaat of naar me disc. want daar sit ook al een fan op een multi color case fan met ledjes. maar zou ik gewoon die 2 draden van die neon er bij aan kunnen sluiten en dan nog van dat andere neon balkje ook nog dus 2x een balkje met 4 leds! sorry als het onduidelijk is maar ik heb een beetje haast wamnt ik sit niet op mijn computer maar op zolder en daar moet mijn broer op pfff.... help my |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 augustus 2006 Locatie: Scherpenzeel
| ach dan ligt het gewoon aan mij dat ik niet kan typen... wat doe ik verkeerd dan? ach, laat trouwens ook maar nou weer on topic, ik heb het alleen niet meer nodig mijn vraag is beantwoord
__________________ ---- My Specs ---- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| NEON | Fractal | Hardware Junkies | 2 | 13-11-2006 20:29 |
| Neon | Thr1lls33k4 | Casemod Junkies | 4 | 20-06-2006 16:29 |
| Neon aansluiten | Bryantijsen | Elektronica Junkies | 7 | 17-05-2006 20:08 |
| neon Zboard | VanLooc | Casemod Junkies | 9 | 1-12-2005 16:30 |
| Neon | sproxy | Elektronica Junkies | 9 | 13-06-2005 22:27 |