| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 april 2006 Locatie: Dordrecht 078
| Hallo ik heb vandaag een meshkit gekocht van ac rayn... Ik heb hier een gweldige tutorial voor me neus over het meshen van de psu... Nu heb ik alleen 1 vraag, als je de stekkers weer aansluit staat er netjes bij omschreven hoe de rode en de gele weer aangesloten moeten worden. Maakt het ook nog uit hoe de 2 zwarte terug gaa, want daar staat niets over bij en volgens mij is de ene een 5 v en de ander een 12 v.. Is er iemand die mij een antwoord kan geven...?? Bedankt voor komende reacties...
__________________ Vicious Circle..??? What The Fuck...!!!!! Mod Projectname: Chronic Disorder... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 april 2006 Locatie: Dordrecht 078
| Dank je wel kan ik weer snel verder... kan mijn geluk niet op... Offtopic: heb het aangepast... mijn excusses niet goed opgelet...
__________________ Vicious Circle..??? What The Fuck...!!!!! Mod Projectname: Chronic Disorder... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| PSU Meshen vraagje | Shafty | Casemod Junkies | 5 | 7-12-2005 21:53 |
| SATA meshen? | performa | Casemod Junkies | 3 | 26-11-2005 11:02 |
| IDE meshen? | Foxie | Casemod Junkies | 29 | 17-02-2004 16:24 |
| Probleem met Cables Meshen... | Kenvdb | Casemod Junkies | 24 | 24-10-2003 16:04 |